sjef

|
Morgen na de shop op kosten van duister nieuwe halen lijkt me!
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
die duitser heeft hem snel gesmeerd. heb telstar, kitepro, intersurf gebeld en die hebben het niet op voorraad. Wie zal dit op voorraad hebben.
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
Dat is knap klote Taco maar de locale kitesurfschool die op mirns of workum varen hebben ook altijd wel wat op voorraad denk ik ,denk je niet het is het proberen waard toch om ze ff te bellen 
|
|
|
PieNO

|
@ shockman
Heb kitemobile en Kitehigh gevraagd..noppe.. Ik zal eens tussen mijn oude meeltjes kijken want ik heb destijds een 7m dos bij een F-one rider gekocht. misschien heeft een van die jongens nog een doos met touw op zolder staan...Wil zondag kiten @ Mirns of Workum met de dikke voorspelde woei.
|
|
|
Benjooh

|
Je kunt de jongens van Antix es vragen, die lessen tenslotte met F-one 
|
|
|
Morres

|
of kitepro.nl
|
|
|
KappuhH

|
of kitepro.nl
h Heeftie al geprobeert zegtie, maar had ze niet op voorraad. Mijn lijntjes waren ook net 2,7m te lang  Btw... knietje voel ik nog best :S
|
|
|
Idefixe

|
Volgende keer @ Fehmarn gewoon ff zo'n dikke Duitser terug pakken. ( wel ff uitkijken dat je mij niet voor een dikke Duitser aanziet hè  )
|
|
|
Geronimo79

|
Dus Taco moest aan taco vragen om nieuwe lijntjes?
Jah vervelend man, had je dus toch gewoon mn kite kunnen pakken.. zonde man. Kweet niet wat et was vandaag op worky maar damnnnn wat een gekluns zeg. En niet alleen van duitsers. Maar goed misschien zat ik anderen af en toe ook wel hopeloos in de weg.. sorry!
Senioren te windsmurf die geloof ik ons wel konden abschiessen.. goeie morgen wat een stelletje sjagerijnen waren dat zeg.
|
|
|
PieNO

|
Hey mannen,
Allemaal bedankt voor tips,sugesties en weet ik wat niet meer..... Vandaag is er iemand van hanglos die vandaag langs de importeur is gereden en heeft daar voor mijn lijnen kunnen regelen. Heeeeeel toevallig is hij morgen op Mirns en ik ook. Dus kan ze dan mooi van hem kopen. Dus allemaal super top geregeld. Nogmaals dank..
@ indefix. Alle duitsers drinken bier. En ik heb gehoord dat jij geen bier lust. Dus ik zie jou niet voor een duitser aan.
@ Geromino79 Bedankt voor je aanbod van gister.
@ Brackenwood Weer nuchter. lag om half 4 in mijn nest. Was weer gezelli. Hoelaat vertreken morguh? Ik rij. Ik bel Gerding nog wel effe of hij ook mee wil. Wind is minder dus mooi om te oefenen. Maar als jij dat windscherm en die strijkplank van je ook mee wilt nemen zitten we aardig vol in die kar van mij.
Voorspellingen waren gister voor de zondag nog 25+ knots. Voorspellingen vandaag voor de zondag zijn een stuk lager.
|
|
|
|
[Pepper]

|
@Taco Was idd weer erg gezellig gisteravond. Ben nu helemaal gesloopt. Voel me brak van die vele liters bier en heb een verbrande kop en spierpijn van het super dagje @ Worky gisteren.
Voorspelling voor morgen is gewoon ruk! Volgens windfinder begint het pas na 15.00 uur te waaien en dan zit die vervelende N ook weer in de wind. Even afwachten dus....
Wel erg off-topic dit dus we lullen wel verder in het Mirns-topic...
|
|
|
|
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
|
@Brackenwood het was gisteren top @ workie heur stukken beter nog als vrijdag. Voorspellingen kloppen meestal niets meer van, zometeen weer even heen jahaaaaaaa....
|
|
|