HELP lijnen kapot

PieNO

Logs: 0 | 28 uur
Mei 28, 2010, 18:59:22
edit2Rapporteer  
Hallo,

Vandaag @ Wokum heeft een dikke duitser 1 van mijn lijnen op vakkundige wijze kapoet gemacht. ThumpDown

Ben nu met spoed (graag voor as zondag want dan is er dikke woei) op zoek naar 2 lijnen voor een F-one Bandit Dos. Het gaat om de grijze lijnen die vanaf het ijzeren driehoekje naar de kite gaan. deze lijnen zijn 10 meter lang. Ik zou het al heel fijn vinden als er iemand 1 lijn heeft maar liever 2 want de lijn die nu nog heel is is al aardig uitgerekt denk ik.

sjef

Antwoord #1 Mei 28, 2010, 19:04:56
edit2Rapporteer  
Morgen na de shop op kosten van duister nieuwe halen lijkt me!
PieNO

Antwoord #2 Mei 28, 2010, 19:10:26
edit2Rapporteer  
die duitser heeft hem snel gesmeerd. heb telstar, kitepro, intersurf gebeld en die hebben het niet op voorraad. Wie zal dit op voorraad hebben.
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #3 Mei 28, 2010, 19:32:56
edit2Rapporteer  
Dat is knap klote Taco maar de locale kitesurfschool die op mirns of workum varen hebben ook altijd wel wat op voorraad denk ik ,denk je niet het is het proberen waard toch om ze ff te bellen ThumpsUp
PieNO

Antwoord #4 Mei 28, 2010, 19:58:32
edit2Rapporteer  
@ shockman

Heb kitemobile en Kitehigh gevraagd..noppe.. Ik zal eens tussen mijn oude meeltjes kijken want ik heb destijds een 7m dos bij een F-one rider gekocht. misschien heeft een van die jongens nog een doos met touw op zolder staan...Wil zondag kiten @ Mirns of Workum met de dikke voorspelde woei.
Benjooh

Antwoord #5 Mei 28, 2010, 20:21:40
edit2Rapporteer  
Je kunt de jongens van Antix es vragen, die lessen tenslotte met F-one  Smiley
Morres

Antwoord #6 Mei 28, 2010, 21:29:41
edit2Rapporteer  
of kitepro.nl
KappuhH

Antwoord #7 Mei 28, 2010, 21:37:22
edit2Rapporteer  
of kitepro.nl
h
Heeftie al geprobeert zegtie, maar had ze niet op voorraad. Mijn lijntjes waren ook net 2,7m te lang Wink

Btw... knietje voel ik nog best :S
Idefixe

Antwoord #8 Mei 28, 2010, 21:45:28
edit2Rapporteer  
Volgende keer @ Fehmarn gewoon ff zo'n dikke Duitser terug pakken.
( wel ff uitkijken dat je mij niet voor een dikke Duitser aanziet hè  Grin )
Geronimo79

Antwoord #9 Mei 29, 2010, 01:40:32
edit2Rapporteer  
Dus Taco moest aan taco vragen om nieuwe lijntjes?

Jah vervelend man, had je dus toch gewoon mn kite kunnen pakken.. zonde man.
Kweet niet wat et was vandaag op worky maar damnnnn wat een gekluns zeg.
En niet alleen van duitsers. Maar goed misschien zat ik anderen af en toe ook wel hopeloos in de weg.. sorry!

Senioren te windsmurf die geloof ik ons wel konden abschiessen.. goeie morgen wat een stelletje sjagerijnen waren dat zeg.
PieNO

Antwoord #10 Mei 29, 2010, 11:13:22
edit2Rapporteer  
Hey mannen,

Allemaal bedankt voor tips,sugesties en weet ik wat niet meer.....
Vandaag is er iemand van hanglos die vandaag langs de importeur is gereden en heeft daar voor mijn lijnen kunnen regelen. Heeeeeel toevallig is hij morgen op Mirns en ik ook. Dus kan ze dan mooi van hem kopen. Dus allemaal super top geregeld. Nogmaals dank..

@ indefix.
Alle duitsers drinken bier. En ik heb gehoord dat jij geen bier lust. Dus ik zie jou niet voor een duitser aan.

@ Geromino79
Bedankt voor je aanbod van gister.

@ Brackenwood
Weer nuchter. lag om half 4 in mijn nest. Was weer gezelli. Hoelaat vertreken morguh? Ik rij. Ik bel Gerding nog wel effe of hij ook mee wil. Wind is minder dus mooi om te oefenen. Maar als jij dat windscherm en die strijkplank van je ook mee wilt nemen zitten we aardig vol in die kar van mij.

Voorspellingen waren gister  voor de zondag nog 25+ knots. Voorspellingen vandaag voor de zondag zijn een stuk lager.
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #11 Mei 29, 2010, 12:16:49
edit2Rapporteer  
Ja die mofrikaantjes dan zijn mallote gasten Taco. Tof dat je die lijnen zo snel hebt kunnen regelen. Wind is wat terug gezakt, maar als het morgen weer zo'n top dag wordt als gisteren hoor je mij niet klagen  YeSS  Joepie  YeSS
[Pepper]

Antwoord #12 Mei 29, 2010, 12:33:28
edit2Rapporteer  
@Taco
Was idd weer erg gezellig gisteravond. Ben nu helemaal gesloopt. Voel me brak van die vele liters bier en heb een verbrande kop en spierpijn van het super dagje @ Worky gisteren.

Voorspelling voor morgen is gewoon ruk! Volgens windfinder begint het pas na 15.00 uur te waaien en dan zit die vervelende N ook weer in de wind. Even afwachten dus....

Wel erg off-topic dit dus we lullen wel  verder in het Mirns-topic...
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #13 Mei 29, 2010, 23:00:22
edit2Rapporteer  

@ indefix.
Alle duitsers drinken bier. En ik heb gehoord dat jij geen bier lust. Dus ik zie jou niet voor een duitser aan.

hahah en tom maar klagen om 11 uur 's ochtends over de jongeren van tegenwoordig met bier, met een blik bier in zijn hand schater schater Wink
of mocht ik dat niet zeggen? Roll Eyes
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #14 Mei 31, 2010, 12:30:38
edit2Rapporteer  
@Brackenwood het was gisteren top @ workie heur stukken beter nog als vrijdag. Voorspellingen kloppen meestal niets meer van, zometeen weer even heen jahaaaaaaa....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.