Stille tocht door kiters voor 1 kiter in de US

bikiniisuit
Gast
Mei 26, 2010, 09:05:07
edit2Rapporteer  
Zal r gehouden worden in de staat Texas. David Horn (46) was trotse eigenaar van een kiteboard winkel maar raakte in juli 2009 verzeild in een crash waarbij een gemeente bus een verkeerde inhaal manoevre deed en 5 autos tegen de vangrail kwamen, waarvan de voorste dood, 2 zwaar gewonden. Horn kon nog uit zn auto kruipen, maar zn kites gingen in vlammen op. Hij is psychisch en financieel kapot en loopt rond met een rug bracet. Hij overweegt een rugoperatie.  Zn artsen hebben m verteld dat bij een val hij aan een permanente longmachine zal komen te zitten. Hij zal niet meer kunnen kiten. Sociaal opvangnet + verzekeringen zijn in de US zwaar niks en hij heeft wel een baantje kunnen regelen bij een kennis in een kiteboard winkel op South Padre Island.  Zn vrouw zit 6000 kilometer bij m vandaag. De (verzekering van de) gemeente is 1 zwaar gewonde financieel tegemoet gekomen maar deze kiter krijgt geen gehoor. Er wordt een tocht voor m georganiseerd waarbij 223 man zich hebben gemeld en een oproep is gedaan om een mail te sturen aan de burgemeester van deze regio.  Hier info mbt dit ongeluk: http://cbs11tv.com/video/?id=54487@ktvt.dayport.com. Uit respect voor mensen die in de kite business hun brood verdienen, waar dan ook ter wereld (deze is blijven leven, ik kan r wat aan doen) :
tekst voor de mail:

Mayor Mike Moncrief
City of Fort Worth, Texas
1000 Throckmorton St.
Fort Worth, TX 76102
Email: mike.moncrief@fortworthgov.org
817-392-6118 ph 817-392-6187 fax

RE: David Horn Accident involving T-Bus July 10, 2009
Dear Mayor Moncrief,

On July 10, 2009, local resident and business owner David Horn was involved in a five-car collision, caused by a T-Bus in your district. The bus hit a car from the rear, killing that individual, and that car then crashed into Mr. Horn’s car, changing his life forever physically and professionally. While other claims have been settled, due to the fact that the bus driver was found to be at fault for not controlling his speed properly, Mr. Horn’s claims continue to be denied with no plausible explanation.

I will set forth an international call to all kite boarders, world wide, to not visit this tourist destination in Texas if your city treats its residents and visitors in this not human way.
 I am really astonished about the unprofessional treatment of the City of Fort Worth’s and denial of Mr, Horn and his claim. He has lost his business, is working in South Padre, 600 miles from his wife to make ends meet and should he slip or fall, could become a quadriplegic or paralyze his diaphragm, requiring him to breathe with the aid of a machine for the rest of his life. A march on City Hall from your local kitesurfing constituents totaling 221 members and growing, is planned to protest this grave injustice.

As Mayor of Fort Worth, you should take responsibility for this person his life. Please give your full attention to Mr. Horn’s case. Please fulfill your duty and do not hide or deny Government responsibility. You have the eyes of the world on you and we are anxious to see what justice or HOPE there is in the land of President Obama.

Sincerely, hier je naam, Plaats, Land
piede

Berichten: 1689
Antwoord #1 Mei 26, 2010, 17:37:46
edit2Rapporteer  
Er zit wel een verschil tussen 6000km en 600 mile
bikiniisuit
Gast
Antwoord #2 Mei 26, 2010, 22:13:42
edit2Rapporteer  
als zulke shit hier zou gebeuren dan zou r  wel een wa aan te pas komen. Incidenten zoals dit herinneren me r iedere keer aan dat buitenland leuk is, maar je moet niet in de problemen komen en r dus niet willen wonen. Hoe dit ook uitpakt en wiens schuld t ook is, t negatieve imago van deze sport is overal t zelfde. Laten zien van loyaliteit zie ik niet als negatief, maar dat is voor ieder persoonlijk en voor ieder vrij (vooral nuchtere hollanders hahahahaha Smiley .   
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #3 Mei 27, 2010, 10:48:30
edit2Rapporteer  
Eg vervelend voor het slachtoffer natuurlijk maar ik snap niet helemaal wat dit hele verhaal met de beste man z'n beroep of hobby te maken heeft. De link met  "het negatieve imago van deze sport" ontgaat me ook volledig.
Hij is betrokken geraakt bij een ongeval en de verzekeraar van de tegenpartij doet moeilijk als ik het goed begrijp. In Amerika betekent dit: proces aanspannen en dollars incasseren. Om daar nou een stille tocht of een mailactie naar de burgemeester voor te organiseren.....

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #4 Mei 27, 2010, 11:18:19
edit2Rapporteer  
ach zo'n mailtje kost weinig moeite. Als ik met een simpel mailtje ergens op de wereld een kitesurfer kan helpen ga ik dat dus gewoon ff lekker doen.
Neemt natuurlijk niet weg dat deze situatie meer te maken heeft met de organisatie van het sociale stelsel in Amerika. Heb je genoeg geld dan zit je goed, de wat wat minder bedeelden hebben al snel een vet probleem als er wat gebeurd. Helaas gaan we in Nl ook hard die kant op  ThumpDown
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #5 Juni 03, 2010, 06:52:41
edit2Rapporteer  
Gewoon  het kitehigh effect laten intreden...

Dus als alle members even een mailtje copieren en verzenden, wordt deze man misschien geholpen.
En het kost ons niets dan 2 minuten knip/plak en verzend werk.

ik zeg "  GEWOON FF DOEN"

Grtz  Frank
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #6 Juni 05, 2010, 14:45:47
edit2Rapporteer  
wat een verhaal!
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #7 Juni 05, 2010, 14:51:36
edit2Rapporteer  
idd, als ik een medekiter (misschien) kan helpen met een simpel mailtje, doe ik dat ook.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.