Kitehigh server

Jeroen89

Berichten: 201
Juni 10, 2010, 11:34:16
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

De laatste tijd ligt kitehigh er steeds vaker uit. Nu kan ik weer niet bij het kopje "spots" kijken. Ik krijg dan deze melding: Table 'kitehigh_V2.starfix_spots' doesn't exist.
Hoe kan het dat de server van kitehigh er zo vaak uit ligt of mankementen vertoont? En kan er iets aan gedaan worden, ik word er wel een beetje gek van.

Ja ik ben ook geirriteerd omdat er nog steeds geen wind is en de voorspellingen continu naar beneden gaan ThumpDown
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #1 Juni 10, 2010, 18:17:45
edit2Rapporteer  
De jongens van kitehigh hebben er geen tijd/zin meer voor/in Reflex trok wat ik heb begrepen een beetje de boot samen met evan maar de rest was te druk....

Dus tja effe een nieuwe mod/admin erbij met verstand van php etc en dan kan kitehigh weer effkes op de rail gezet worden
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #2 Juni 10, 2010, 18:26:37
edit2Rapporteer  
Het probleem ligt niet bij kitehigh in dit geval. We gebruikten de data van vliegweer.nl. Helaas is die nu aan Van Den Berg Surf verkocht en kunnen we de info niet meer gebruiken...
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Juni 10, 2010, 19:28:35
edit2Rapporteer  
De jongens van kitehigh hebben er geen tijd/zin meer voor/in Reflex trok wat ik heb begrepen een beetje de boot samen met evan maar de rest was te druk....

Dus tja effe een nieuwe mod/admin erbij met verstand van php etc en dan kan kitehigh weer effkes op de rail gezet worden

Lees ik nu dat jij intersse hierin hebt Kevin?
Jeroen89

Berichten: 201
Antwoord #4 Juni 10, 2010, 20:23:07
edit2Rapporteer  
Er zijn inderdaad al eerder berichten over geweest maar ik was benieuwd wat er nu weer aan de hand was. Kan de volgende conclusie trekken, als dit niet zo is dan hoor ik het graag.

Er zijn nog een aantal mensen actief voor kitehigh. Sommige doen hun stinkende voor de site en hun bezoekers, en anderen hebben er weinig zin in of tijd voor om de site nog op orde te houden. Nou voel ik mijzelf ook niet geroepen om te helpen de site in de lucht te houden. Hier heb ik gewoonweg niet voldoende kennis voor van websites bouwen etc.

Hoop wel dat er mensen zijn die dit wel willen.

Succes iig
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #5 Juni 10, 2010, 21:09:06
edit2Rapporteer  
Haha Kevin for president/moderator! Keihard regiem hier op KH, niets geen genade.

 Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #6 Juni 10, 2010, 21:12:09
edit2Rapporteer  
Haha ik zeg dooooeeen haha was idd open sollicitatie Evan Smiley
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #7 Juni 10, 2010, 21:13:28
edit2Rapporteer  
Geen gejammer, geen geziek en gezeik en alleen maar kitesurfing Smiley
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #8 Juni 10, 2010, 21:29:40
edit2Rapporteer  
Nice, kevin aan de macht! Nu kan het alleen nog maar goed gaan.

Ik heb trouwens dat kitedays ding uit mijn handtekening gehaald omdat er alleen nog maar een vage code stond. Dacht dat het niet meer mocht op KH maar nu zie ik hem bij jou ook nog staan dus zal er wel iets fout zitten.

Ik ga hem nog 1 keer plaatsen, kijken of we weer een code komt..


Hij doet het weer Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.