kitesurfer77
Geen avatar
|
Hoi Chantal,
Ik ben dit jaar begonnen met kitesurfen. Ik heb eerst een beginners-cursus in Spanje gedaan en heb nu ook een aantal keren geoefend op het autostrand. Met wisselend succes overigens ...:-) . De ene keer gaat het supergoed, de andere keer ben ik na een crash een paar uur bezig om mijn lijnen uit de knoop te halen...daar ben ik nu dus ook erg goed in. Er valt in elk geval nog veel te leren.
Ik heb ook op zoek naar iemand die verder wil oefenen. Ik heb vervoer en woon in Rotterdam. Als je het leuk lijkt, stuur even een e-mail...
Gr,
Alexander
|
|
|
|
The Flow
Geen avatar
|
Ik ben ook op zoek naar een mede beginner, maar dan in de buurt van Groningen... gr Florian
|
|
|
DennisL
Geen avatar
|
Hey,
Ik ben ook net begonnen, in oostvoorne gelest en daarna vakantie naar brazillie..klein beetje kunnen kiten. Maar in NL nog niet zelfstandig gekite. ik ben ook opzoek naar een beginnende buddy...
Gr. Dennis
|
|
|
Finch
Geen avatar
|
Hoihoi,
Ben ook sinds dit jaar zelf begonnen (vorig jaar lessen) op Oostvoorne en kan nu na aantal keer stuntelen varen. Gezelschap van andere beginner is altijd welkom. Heb zelf vervoer en zit vaak in omg Rdam. Stuur maar een PB bij interesse
|
|
|
Vinni
|
Kitehigh.nl/dating
|
|
|
Morres
|
hehe, d8 ik ook ja