beginner gezocht

chantalknoope

Geen avatar

Juli 16, 2010, 13:54:13
edit2Rapporteer  
Heey,

Ik ben vorig jaar begonnen met wat kite lessen op Oostvoorne.
En nu ben ik dit jaar ook al wat wezen oefenen met mijn eigen spulletjes op Oostvoorne.

hierbij kreeg ik wel wat hulp van anderen..  Maar ik zou het leuker vinden om te gaan oefenen samen met een andere beginner!!
Wie begint er ook net en zou samen willen gaan oefenen?

Misschien het handigst als je ook uit de omgeving van Delft komt, of rdam/den haag o.i.d…

Groetjes!
Chantal
kitesurfer77

Geen avatar

Antwoord #1 Juli 16, 2010, 14:45:12
edit2Rapporteer  
Hoi Chantal,

Ik ben dit jaar begonnen met kitesurfen. Ik heb eerst een beginners-cursus in Spanje gedaan en heb nu ook een aantal keren geoefend op het autostrand. Met wisselend succes overigens ...:-) . De ene keer gaat het supergoed, de andere keer ben ik na een crash een paar uur bezig om mijn lijnen uit de knoop te halen...daar ben ik nu dus ook erg goed in. Er valt in elk geval nog veel te leren.

Ik heb ook op zoek naar iemand die verder wil oefenen. Ik heb vervoer en woon in Rotterdam. Als je het leuk lijkt, stuur even een e-mail...

Gr,

Alexander
Jesse M.

Geen avatar

Antwoord #2 Juli 16, 2010, 15:56:27
edit2Rapporteer  
Hoi Chantal,

Ik heb je gepmed Smiley.

Jesse
The Flow

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 16, 2010, 15:59:20
edit2Rapporteer  
Ik ben ook op zoek naar een mede beginner, maar dan in de buurt van Groningen... gr Florian
DennisL

Geen avatar

Antwoord #4 Juli 31, 2010, 13:22:17
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik ben ook net begonnen, in oostvoorne gelest en daarna vakantie naar brazillie..klein beetje kunnen kiten. Maar in NL nog niet zelfstandig gekite. ik ben ook opzoek naar een beginnende buddy...

Gr. Dennis
Finch

Geen avatar

Antwoord #5 Augustus 01, 2010, 16:37:51
edit2Rapporteer  
Hoihoi,

Ben ook sinds dit jaar zelf begonnen (vorig jaar lessen) op Oostvoorne en kan nu na aantal keer stuntelen varen. Gezelschap van andere beginner is altijd welkom. Heb zelf vervoer en zit vaak in omg Rdam. Stuur maar een PB bij interesse
Vinni

Antwoord #6 Augustus 01, 2010, 16:55:03
edit2Rapporteer  
Kitehigh.nl/dating
Morres

Antwoord #7 Augustus 01, 2010, 20:53:44
edit2Rapporteer  
hehe, d8 ik ook ja
Jarno

Geen avatar

Antwoord #8 Augustus 01, 2010, 21:05:22
edit2Rapporteer  
ja, mooi :-)

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.