Over een week heb ik ook vakantie. Ik hoop dat het dan ook goed gaat waaien. Lekker iedere dag knallen, een goedkoop campingetje vlakbij de spot boeken en gaan ! De 13e juli naar fuerte ventura, hopelijk tracteren ze daar ook met dikke wind !
ach nu maar lekker karpervissen en lekekr bruin worden aan de waterkant ipv op het water staan. blijf bezig met die karpers op een dag van ik er gemiddeld 15 op de put het si af en toe net vissen in een vissenkom
Mijn vrouw zij dat ik vannacht spontaan uit bed sprong en mijn kussen pakte met 2 handen en achter mijn rug liet passeren. ik deed een kussenhandlepass zij ze.....ik ben aan het freaken.
« Laatste verandering: Juni 28, 2010, 14:55:50 door Ron Rodeo »
De mussen vallen door de warmte bijna dood van het dak.D'r staat geen zuchtje wind en afgezien van het hoge noorden valt er weinig te varen. Zwaar balen dus. Aan de andere kant....... Ik moet nog 2 weken werken voordat ik 5 weken vakantie heb. 7 weken achter elkaar geen wind heb ik nog niet meegemaakt. Beter dus nu ff geen wind en straks in de vakantie gewoon lekker iedere dag knalle.
Kinderen de tuin uit gegooid en met mijn board aan mijn voeten in hun badje gaan zitten, kijkend naar mijn (zinloos) opgepompte kite. Geldt dat ook als flippen???
Om te kiten is dit weer idd tien keer niks. Het is echter wel perfect weer om achter een winch te hangen!! Ideaal tijdverdrijf voor de windstille dagen!
Al zou het waaien. Vaders heeft besloten een nieuwe wagen te kopen, die ik sowieso de 1e weken/maanden mee krijg. F*cking 3 auto's voor de deur, en geen 1 waarmee ik naar 't strand kan.