en bijkomend voordeel...oordopjes beschermen je ook tegen surfersoor (ooronsteking die ontstaat door water, wind...en de temp verschillen die door die wisselwerking ontstaat)...een variant op zwemmersoor (oorotsteking door vuil zwembad water) die veel heftiger schijnt te zijn...heb een collega die om de zoveel tijd onder het mes moet omdat de gehoorgang anders dicht groeit.
ik wist niet dat je met kiteloops je leven kan redden, chk dit filmpje...en vette loops dat die gozer maakt!!!
Vanmorgen een half uur kunnen varen in extreme low end, en ook de kiteloop met sprong is me nu gelukt , heerlijk. Ben na de backroll kiteloop en de kiteloop echt gelijk verslaafd aan loopen .
YEAH, het is eindelijk gelukt. Vandaag had ik na wat motivatie vanaf de kant het lef om een kiteloop te proberen in een backroll.
Het ging de eerste 3a4 keer even fout om de timing goed door te krijgen, maar daarna heb ik hem meerdere malen geland. En dat gaf een kick.
Nou ik kan me jou enthousiasme voorstellen, het is mij donderdag ook gelukt... eerste poging direct raak. Nog niet eerder gedurfd, maar hij ging zo easy en smooth dat ik me echt een dikke pussy voelde dat ik dat niet eerder geprobeerd heb