martijnc
|
Woehoeee een nieuw verhaal komt eraan
|
|
|
Jeroen89
|
JAAAAH waar blijft het vervolg. WIMT heb ze pillen weer niet genomen, dat belooft weer een hoop lol.
|
|
|
Wimt
|
humor, met een vocabulair, waarvan ik hen om 2300 uur, van hetzelfde vocabulair bediende. 's Morgens moesten we ontbijten naast een stel mensen, die eruit zagen als het stel aardappelen die ze in hun kofferbak hadden gestoken. Was wel 1 mooie griet, met cup D, en heel lange benen, wat ik ook tegen mijn vriendin zei. Ter compensatie zei ik, dat ze een dermate grote neus had, dat als je ervoor zorgde dat ze neen ging schudden (heb je zin vanavond schat), dit voldoende wind geeft om je waterstarten te vergemakkelijken. Mocht allemaal niet baten, dus ben ik de rest van de week veroordeeld tot complimentjes geven. Bij het diner bleef Klaus Wunderlich dermate vaak hangen, dat ik het achterstevoren kon zingen, en dan ook nog melodie houden. Toen Klaus het begaf, werd het Abba, wel de duitse versie. Bij wandelen, zagen we een adelaar op het dak: als je daar hakkenklappend aanbelt, weet jezeker dat je thee krijgt, en over Himmler gaat roddelen. Niet voor niets, is er geen 1ste maandag alarm: zouden ze spotaan in de
|
|
|
Wimt
|
houding gaan staan.
We hadden slechts 2 dagen regen, zegt men als de vacantie ok was: was precies de helft van mijn vacantie. Als het regende, gingen we tossen, wie de paraplu, en wie de regenjas lkreeg. Als ik weer de pinda was, en we daarna toch weer broederlijk naast mekaar liepen, dan goot de plu precies in mijn nek, en bij 14 graden droogt het niet snel. Dan maar naar al het vlees op straat kijken. En ze zijn daar gek op vlees: ik zag een touringbus, met daarop: Rindfleisch. Ze hebben daar ook veel vlees dus, waarvan wij zeggen: een flink bos hout voor de deur. De winkels zijn erop berekend: gaat men hier tot cup F, daar tot cup H, en dan moeten ze er nog wat aanbreien. Toen we de kamer zagen: " nu weten we wat de prehistorische mens heeft moeten verduren, zeiden we in koor. Het bordje "niet-stören", hebben we de hele 4 dagen toch niet hoeven gebruiken, want er werd toch niet schoongemaakt. Over het eten nog: als je de keuze nam; dunesten fisfhfilet, i.p.v. bratwurst mit kartofeln, dan wist je
|
|
|
Wimt
|
zeker dat je met honger naar bed ging. Ook moest je op tijd ontbijten, anders kreeg je de restanten: letterlijk kruimels. Dan was er een excusie-mogelijkheid. Gelukkig deden we niet mee. De zgn. boswachter (uit het bejaardentehuis, indien ie z'n rolator verwisselde voor en stok), was dermate traag, dat ie 3 kwartier na vertrek, nog binnen hoorafstand was. Hij noemde alle jaartallen en afmetingen van elke boom en steen, die ie tegemkwam. Niet dement dus, indien al die getallen kloppen. Niet informatief ook. Binnen 3 minuten hadden we de groep ingehaald, waarbij ik ze op de rug klopte om ze te ondersteunen. 's Avonds vroeg ik er nog naar: " en, op de terugweg gooide hij de stok in de berm, en was voorop met skates heuvelaf?", vroeg ik dan. Het had de hele dag al geregend, maar toen gegon het bij een paar mensen ook te regenen. Auf wiederschnitsel dan, zullen we maar zeggen.
Nog even over de frauen daar: net koeien dus: net zo lelijk, met net zoveel uier. Was ik nog vergeten te vermelden, aber sehr wichtig!!
|
|
|