|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het is weer een mooie vakantie sfeer film geworden Hans ..  Helaas geen (Tramontana) kiteacties van je ...De volgende keer moet je die camera maar eens aan mij geven als jij op het water de Jihaaaa sprong aan het doen bent.. 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hey frank wacht op het filmpie van de bakker is nog nie binnen ga jij morgen nog ergens heen ?
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Geinig Beun.  Maaar godskolere wat een irrante muziek, of hoe je het ook wilt noemen! 
|
|
|
|
|
|
PeeWee

|
Sjeeeesss Hans, Hebben jullie nog iets anders gedaan dan slap ouwe H'en op het strand? Waar zijn die befaamde Jihaaaaaaaa sprongen? Mag je daar niet vlak bij de kant kiten? Waarom in godsnaam deze muziekkeuze? Wanneer begint de cursus 'korte shots' van ons aller Haring Hai? Mag je alleen mee als je 'Best' vaart? Je ziet het vragen, vragen en nog eens vragen. Wel gezellie zo te zien.  See joes
|
|
|
Vinni

|
Haha daar staan de players hoor  Ziet er gezellig uit 
|
|
|
|
Nazar

|
wat kan je toch lullen zeg...... i LIKE 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hey peter nee de jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa filmpjes komen nog schijnt iemand op te staan die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoooooooooooooog ging JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dit is een chillmovie effe lekker slap lullen over koetjes en kalfjes muziekie is echte hollandse toppers
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
dit is een chillmovie effe lekker slap lullen over koetjes en kalfjes muziekie is echte hollandse toppers
Hollandse Topper ???? dat is toch Dries Roelvink.. 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Hollandse Topper ???? dat is toch Dries Roevink Volgens mij de 3 JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ,s uit volendamski 
|
|
|
onderaqua

|
Top scenario, goed verhaal, top gefilmd (Beun de Bont ?)
Filmmuziek aller tijden.
Woorden schieten te kort.
Sjappoo
|
|
|
(Super) Mario

|
He die Beun wat een leuke film.....die muziek! Hoe kom je erop.............
Om iedereen alvast een voorproefje te geven op de Big Beun Jump Movie hier alvast een voorproefje...................
Ik weet trouwens niet hoe je het voor elkaar krijgt maar de JJIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A staat zelfs op de foto.............
Superrrrrrrrrr hoor
Mario
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
het mario super mooie pica man dat jihaaaaaaaaaaaaaaaa doet het em wel ben berucht en beroemd see you on the reunie
|
|
|
|
surfingden

|
he,beun heel leuk geworden de film. Ik heb nu alweer zin om weer te gaan. Groetjes Dennis ( de dakdekker).
|
|
|