Eerste kite: North Vegas 9m 2006 geschikt?

Yoram

Antwoord #25 Oktober 24, 2010, 23:08:44
edit2Rapporteer  
Iedereen zeurt altijd wel over dat een C-kite (North Vegas) slecht is om mee te beginnen, maar ik ben zelf ook met een north vegas begonnen.
 heb er later een North Rebel bij gekocht (SLE-kite) maar vind de vegas toch een stuk prettiger.
Persoonlijk vind ik dus dat je best met een Vegas kan beginnen.

Maar Stefan hoe ik jou nu nog steeds over het water zie stuiteren hahaha Wink haha joke! Ga je aankomende week nog knallen?

@T.S. Ik zou zeggen probeer een Dosje of misschien wel een overjarige Tresss te scoren. Kost wat meer maar daar ga je veel meer plezier aan beleven!
StefanS

Antwoord #26 Oktober 24, 2010, 23:31:48
edit2Rapporteer  
Haha =p je zag me vorge x wel stuiteren met een North Rebel en niet met een vegas =p maar ik denk het niet tentamens gaan beginnen en moet het niet gaan verpesten natuurlijk.
kitem

Geen avatar

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #27 November 13, 2010, 01:10:52
edit2Rapporteer  
Ik heb deze zomer les gehad met een 9m Bandit III en heb nu zelf een Nobile N62 van 9m. Die bevalt zeer goed. Ik weeg 62 kilo. Ik wil misschien volgend jaar wel een 11m of 12m er bij, omdat er vaak wat te weinig wind staat voor mijn 9m.
kobrin

Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #28 November 13, 2010, 13:41:21
edit2Rapporteer  

De safety van f-one is ook niet alles ;

http://www.hanglos.nl/forum/248628/kiteforum-alternatieve-bar-bandit-3.html
Morres

Antwoord #29 November 13, 2010, 14:28:00
edit2Rapporteer  
ja ik zie dat ook steeds vaker voorbij komen, maar ipv dat ze f-one gaan afzeiken, stappen ze over naar een andere QR, lijkt me toch niet de bedoeling, ik zou toch verw88 dat ze die vervangen of iets. Zoals b.v. 'dat ene merk' netjes heeft gedaan. maargoed, f-one is redelijk heilig geweest, wss omdat het zo populair was.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.