Is dit een Best Waroo model 2008?

daantjes

Geen avatar

Antwoord #25 Februari 13, 2011, 02:25:18
edit2Rapporteer  
Heb windguru al op mn iphone staan!

Ik ga in maart/april terug naar Barra Grande in Brasil. Het is dat wel het regenseizoen dus hoop dat t waait. Kan er niks over vinden op Inet. Iemand een idee?

Ben achteraf erg blij met mn Best. Helaas zijn de battens bijna allemaal gebroken en die moet ik nog ff vervangen want ik mis power, maar verder is de kite erg stevig. Heeft zelfs al een palmboom overleefd Wink

Het waaide daar trouwens erg hard dus heb me nooit druk hoeven maken of er wel genoeg wind staat. Vanaf hoeveel knopen kan  ik eigenlijk varen (weeg 75 kilo)?  Ben Windguru aan het checken want wil mijn nieuwe trapeze asap testen Wink

daan
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #26 Februari 13, 2011, 13:08:59
edit2Rapporteer  
Hoe  breek je al die battens dan? Is vaak vooral te danken aan je opruim kwaliteiten...

Vind het nog wel raar dat 1 lijn langer bleek..hoe kan dat zomaar?

En met een 9 kan je met jou gewicht varen vanaf een knoop of 16...ligt ook aan je board, skills en de zee natuurlijk...
daantjes

Geen avatar

Antwoord #27 Februari 13, 2011, 17:50:53
edit2Rapporteer  
De voorste battens zijn (op 1 na) gebroken tijdens een zware crash. De battens achteraan zijn allemaal nog heel. Tijdens een sprong kwam er een lus in de lijn en die kwam om de bar. De kite kwam met mach 3 op het water terecht... Ben juist extra voorzichtig geweest met opruimen...

Over de lijn...Ik vermoed dat de vorige eigenaar een geknapte lijn had en een nieuwe erop heeft gezet. Daarna waarschijnlijk niet meer gekite, en de kite doorverkocht zonder het ff te melden :s
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #28 Februari 13, 2011, 18:05:09
edit2Rapporteer  
Laat alles eens nakijken door iemand met kite-ervaring want het klinkt allemaal niet Best. Lijn rond bar tijdens een sprong?
daantjes

Geen avatar

Antwoord #29 Februari 13, 2011, 18:29:41
edit2Rapporteer  
Ja er is naar door 3 verschillende instructeurs naar gekeken en het is hersteld. Alles is nu in orde.

Kan niet precies uitleggen wat er mis is gegaan tijdens het springen maar had slack in de lijnen waardoor de bar om de lengteas-richting om de lijnen heen gedraaid is. Dat kan met iedere bar gebeuren en kwam door mijn eigen stommiteit.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.