Iemand ervaring Slingshot Rally?

Blieky

Februari 16, 2011, 04:33:23
edit2Rapporteer  
Hey!

Onlangs heb ik een uurtje met de Slingshot Rally 10m gevlogen.
Zelf vond ik dit een heerlijke kite en staat nu op mijn verlanglijstje Smiley

Ik heb echter niet heel veel ervaring met verschillende kite:
Slingshot Fuel 9m (2009)
Best Waroo 10m (2007)  (R.I.P.  2011..)
Best Bularoo 7m (2007)
En nu dus de Slingshot Rally 10m (2011)...

De Rally is in iedergeval een stuk nieuwer dan mijn eigen Best kites en dan scheelt natuurlijk.

Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die met de Rally hebben gevlogen en wat zij ervan vonden?

en in vergelijking met andere kites: aanrader ThumpsUp? of nie ThumpDown?
Vinni

Antwoord #1 Februari 16, 2011, 18:34:59
edit2Rapporteer  
Wat maakt het uit wat een ander er van vind? Als jij hem lekker vind vliegen doe je dat toch gewoon.
Ik vlieg ook met oude meuk die helemaal uit elkaar valt. Maar waarom zou ik iets anders willen vliegen als deze helemaal mijn ding zijn?
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 Februari 16, 2011, 18:38:41
edit2Rapporteer  
Ik ben het met Vincent eens, als jij het lekker vind gewoon lekker er mee kiten. Grin
Morres

Antwoord #3 Februari 16, 2011, 19:49:08
edit2Rapporteer  
ik vond het bagger, maar hoorde achteraf dat er wss niet de goede bar bijzat, dus kan er weinig over zeggen, heb de lessers toen een revII in handen gedrukt, waren ze veel blijer mee. anyway, het schijnt een lekkere kite te zijn, wat die-hard c-kiters die wel onder de indruk waren, maar uiteindelijk wel hun c-kite pakten. voor 70%van de kiters zal ie voldoende zijn, alles went bardruk was niet mega, maar weet niet of het weinig of medium was
Blieky

Antwoord #4 Februari 17, 2011, 04:25:51
edit2Rapporteer  
Hey,

Aangezien Ik niet veel ervaring heb met verschillende kites Wilde ik gewoon kijken wat jullie mening is.

Zelf Ben ik een beginnende kiter en vond de rally een krachtige en erg vergevings gezinde kite. Waterstart is ook super  makkelijk. Bar druk vond ik inderdaad licht.

Hoe denken jullie over de 3 struts?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.