Ok en nu even serieus.....
Voor wie het nog weet: Kitehigh is een aantal jaar geleden
overgenomen door Thomas Joosten (eigenaar van affiliatie marketing netwerk
M4N) met de intentie om kitehigh te laten groeien en professioneler te maken maar vanwege de drukte met zijn eigen bedrijf is dat helaas nooit helemaal van de grond gekomen.
Daarom was tot vorig jaar Laurens (Lauw) de webmaster van kitehigh en regelde alles voor de site zover als dat ging. Helaas is hij vorige zomer fulltime gaan werken en dat was niet meer te combineren met zijn werk op kitehigh. Toen vlak daarna ook Nick (Reflex) vertrok als administrator bleven Hendrik, Tom en ik over in een leegte.
Ikzelf ben toen bij Thomas op gesprek geweest over hoe het nu verder moest omdat kitehigh helemaal dood te latel bloeden gewoon een aderlating voor kitend Nederland zou zijn. Er is toen afgesproken dat ik de nieuwe webmaster ga worden met ook het volledige beheer over de inkomsten en uitgaven, alleen duurt het overdragen van alle gegevens om het werk te kunnen uitvoeren nog steeds voort.
Dat kwam ook gedeeltelijk omdat ik nog niet 100% wist of het allemaal wel aankon en dat heeft nu zijn tijd gehad om te bezinken en nu heb ik besloten dat ik me volledig voor kitehigh in ga zetten de komende tijd (zie ook de updates van de laatste tijd
).
Waar Laurens alleen het beheer van de site in handen had krijg ik ook inspraak in de geldstromen en kan ik de inkomsten ook direct te goede laten komen van de site, moderators en de community.
Nu moet je niet denken dat dit een enorme vetpot is, want de site draaiende houden met een dedicated server en 1000GB+ dataverkeer is ook niet gratis.Vandaar dus ook dat er reclame op de site nodig is.
Moderator zijn is geheel vrijwillig, maar ik ga wel proberen om wat extra's te regelen voor hun, want zonder moderators komen we ook nergens. Wat beleid betreft zal ik zoveel mogelijk proberen alles in samenspraak met de moderators en forumgebruikers te houden, dus als jullie het ergens niet mee eens zijn moeten jullie dat wel laten weten.