Slingshot 2011 kwaliteits problemen [info, geen bashing!]

Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Maart 10, 2011, 09:29:07
edit2Rapporteer  
Op www.kiteforum.com zag ik een topic dat over de Slingshot Rally gaat en dat de gebruiker
er veel kwaliteits problemen mee heeft. Nu wil ik hiermee Slingshot niet bashen maar voor de
mensen die 2011 Slingshot materiaal varen is het misschien makkelijk dat ze dit weten zodat
ze het ook kunnen controleren. Het zou zonde zijn als er iets kapot gaat of fout gaat doordat het
materiaal niet goed is. En misschien heeft deze gebruiker gewoon pech en is er verder bij
niemand iets aan de hand.

Zie hier onder de foto's:

El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Maart 10, 2011, 09:45:03
edit2Rapporteer  
 Lips Sealed
Goonie

Antwoord #2 Maart 10, 2011, 10:14:37
edit2Rapporteer  
Mooi spul he Ozone.... Wink
El Banditos

Antwoord #3 Maart 10, 2011, 13:34:04
edit2Rapporteer  
Ozone? Gaat over SS
Vinni

Antwoord #4 Maart 10, 2011, 20:13:21
edit2Rapporteer  
Dat gaatje lijkt me niet iets dat opeens ontstaat, je ziet de schuur plekken. Die chickenloop daarentegen, aardig lomp
Mich

Antwoord #5 Maart 11, 2011, 01:58:06
edit2Rapporteer  
Toch jammer dat iets waar je veel geld voor betaald, dan al na korte tijd gebreken blijkt te vertonen....
De kite heeft inderdaad schuurplekken, maar die release..
Ik hoop wel dat slingshot daar wat mee doet.
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #6 Maart 12, 2011, 09:27:19
edit2Rapporteer  
Dat gaatje lijkt me niet iets dat opeens ontstaat, je ziet de schuur plekken. Die chickenloop daarentegen, aardig lomp

Zijn verhaal is dat die schuurplekken er komen doordat het bevestigingspunt (pigtail) daar tegenaan schuurt. Als dat waar is dan is dat wel behoorlijk lomp. Er is in ieder geval nog iemand met het probleem en daar is het duidelijker te zien.

En de oplossing van SS:

Elevation

Antwoord #7 Maart 12, 2011, 09:36:44
edit2Rapporteer  
dat metaal van de loop is idd slordig, die knik hoort daar niet en ik heb t bij die loops nog niet gehad.. die slijtage plekken is een leerpuntje, slordig, maar denk dat ze dat volgend jaar wel d'r uit halen...

enige wat ik steeds heb is dat de barren heel erg snel uitslijten van de bar... zodra het gat groter was werkt de stopper niet meer... dan begint de ellende, voer een bar met depower boven de bar, maar nu is die bar dusdanig uitgesleten dat het gat bijna 1.5 cm groot is.. touw slijt als een jecco dus ga nu zelf maar wat verzinnen om het midden van de bar maar eens wat duurzamer te maken..
gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #8 Maart 12, 2011, 10:16:49
edit2Rapporteer  
Sommige merken lijken ieder jaar dingen te veranderen ipv te verbeteren. Als iets bewezen goed is, hou het dan alsjeblieft zo. Neem bijvoorbeeld die f*cking clickerbar van Mystic. Die is in de kou niet te bedienen. Ouderwetse beugel was prima, maar kennelijk niet hip genoeg.......
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.