Footpad North stellen, muurvast?

arco

Logs: 0 | 56 uur
Mei 04, 2011, 10:58:57
edit2Rapporteer  
Heb een North Gonzales board 2011 met de volgende bindingen.
http://www.northkites.com/public/content/products/board_accessories/multi_adjustable_footstrap/index_eng.html

Maar deze zitten muurvast opzich goed zou je zeggen maar moet deze toch iets wijder/groter kunnen zetten, zal ik misschien met bevestigen iets verkeer gedaan hebben. Was al pittig klusje om deze er op te zetten. Heb dus gezien de foto wel het eerste schroefgaatje gebruik. Gaat er maar eens 1tje afhalen misss dat 1 band overheen moet ipv onderdoor.
Baksteen

Antwoord #1 Mei 04, 2011, 14:41:17
edit2Rapporteer  
North Pads, altijd lastig. Heb vorige week dezelfde pads erop gezet, zitten wel lekker.
Om ze wijder / groter te maken moet je die strap lostrekken en dan zie je twee klittenband verbindingen zitten en die moet je ook los doen. Dan geef je die twee klittenband verbindingen extra ruimte door er aan te trekken zodat je meer speling krijgt met dat kleine gleufje op je bord.

Flink trekken en die strap waar je ingaat rustig omhoog trekken / schuiven.
Het klinkt lastig maar ik denk dat je er wel uitkomt. Fout monteren kan niet,
heb de mijne ook op de buitenste gaatjes omdat de binnengaatjes echt niet
te monteren zijn.

Mijn vraagje aan jou / de rest is: Als ik de schroef vast draai dan kan ik blijven
doordraaien, hebben meer mensen hier last van? Kan hem alleen doordraaien als ik me pads erop heb zitten. Als ik de schroef alleen in mijn board draai dan heb ik dit niet. YeSS
arco

Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #2 Mei 04, 2011, 21:02:30
edit2Rapporteer  
Hi Baksteen, Thx voor je reactie hey, vanmiddag even er 1 afgehaald ben er inderdaad wel uitgekomen is de nieuwigheid ook een beetje.

Antwoord op jou vraag, Klinkt raar hoor als ik de schroef aandraai met of zonder pads voel ik hem direct aantrekken, en ook steeds zwaarder gaat. Ik voel dus duidelijk dat ik er bent. Omdat de schroef en pads-schroef-gat kartels heeft hoor ik ook echt geratel en zit geen beweging meer in kwa verder draaien.(alles met voorzichtigheid natuurlijk voor geval ik iets beschadig of doordraai.)

Heb je ook schroef met karteltjes aan kop kant ? misschien dat dit het probleem zou kunnen verklaren.
Wel raar, neem aan dat je dit bij alle bevestigings punten heb(alle 4 schroef gaten) Bij deze gedachte zou je het doordraaien of beschadiging daarvan kunnen uitsluiten want zal wel toevallig zijn dat ze alle 4 dat opeens hadden.

Groet,
Arco 
Baksteen

Antwoord #3 Mei 05, 2011, 12:38:19
edit2Rapporteer  
De nieuwigheid is het inderdaad haha. Wordt vanzelf soepeler / groter maar ze worden denk ik nooit zo groot als andere vergelijkbare footpads die ik heb gehad.

Geratel hoor ik ook als ik de schroef aandraai en ze zitten er allebei op, ook heb ik een schroef met karteltjes. Als ik als het ware 'doordraai' dan lijkt het net of het ja.. ze doordraaien. Zou ook kunnen zijn dat ik er al ben en dat het gewoon al vast zit. Wordt denk ik gewoon afwachten als ik op het water ben, schroevendraaier voor de zekerheid meenemen haha!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.