Coco
Geen avatar
Logs: 0 | 501 uur
|
Ik ga daar morgen in de namidag... zeker en vast nog in de avond :-) het lijkt heel goed :-) tis altijd beter als iemand daar kite (sorry voor mijn nederlands)
|
|
|
Gehaktdag
|
vast en zeker net genoeg wind
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Morgenochtend ook maar eens die kant op met hoogwater, dan gaat de stroming tenminste nog tegen de wind in wat weer een paar knopen wind scheelt (11:25u hoogwater)
|
|
|
Gehaktdag
|
Wind compleet weg eind vd middag
|
|
|
|
|
Gehaktdag
|
Morgen middag nog mensen naar vrouwenpolder?
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Ja Ik wss ofwel neeltje jans ben nog aan het twijfelen. Ben normaal tegn half 2 ongeveer op het strand
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
morgen eind van de dag vrouwenpolder eens proberen. waar word er eigenlijk gekite daar? ik zag op windfinder dat je vrouwenpolder veerse dam en breezand hebt. smiddags lekker ergens daar op de camping en als de wind aangaat komen we eraan.
|
|
|
Gehaktdag
|
jaaaa vanavond is het dan zover in vrouwenpolder! wel jammer dat het laat hoog water is.. nog meer mensen van de partij?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
jaaaa vanavond is het dan zover in vrouwenpolder! wel jammer dat het laat hoog water is.. nog meer mensen van de partij?
He gehaktbal, wat voor een kite vaar je .........? Komend weekend ben ik er weer (voor een hele week). Ziet er goed uit .........
|
|
|
Gehaktdag
|
Woot, dat was weer lekker knallen totdat ik net toen ik ongeveer wilde stoppen bij een sprong ineens kneiterveel kramp in mn kuit kreeg... Groene kahoona heb k. Ga denk ik van 't weekend ook ff op de nixgames kijken in domburg. http://www.nixgames.nl
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Woot, dat was weer lekker knallen totdat ik net toen ik ongeveer wilde stoppen bij een sprong ineens kneiterveel kramp in mn kuit kreeg... Groene kahoona heb k. Ga denk ik van 't weekend ook ff op de nixgames kijken in domburg. http://www.nixgames.nloeps ....kleine scheurtje in spier ......(?) :'(
|
|
|
Rick-k
Geen avatar
|
Gaat iemand zondag, maandag en dinsdag nog naar vrouwenpolder? Zit daar ivm vakantie
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Maandag aanwezig! vaar een blauwe 11m waroo of en rode 9m bularoo!!! tot morgen
|
|
|
Gehaktdag
|
Woot, dat was weer lekker knallen totdat ik net toen ik ongeveer wilde stoppen bij een sprong ineens kneiterveel kramp in mn kuit kreeg... Groene kahoona heb k. Ga denk ik van 't weekend ook ff op de nixgames kijken in domburg. http://www.nixgames.nloeps ....kleine scheurtje in spier ......(?) :'( Ehhh geen idee, volgende dag ff lekker bijkomen op 't werk en s avonds ben ik gewoon weer wezen kiten! Overigens was 't weer lekker druk afgelopen zondag op vrouwenpolder. Ga nu maar eens ff een paar dagen rust nemen, krijg toch wel een beetje spierpijn na 4 vd 6 dagen kiten.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Iemand morgen in de vroege ochtend naar vrouwenpolder. rond 7 uur denk ik, wind is vanaf 10 uur een pak minder.
|
|
|