Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Boardje is wat aan de grote kant maar krijg je wel een enorme low-end mee, 9m is wel goed om je eerste 30x te gaan oefenen in wind tot 25kn.
|
|
|
martimor
|
idd, zou naar een ander boardje kijken. voor de 1e paar keer is het leuk en makkelijk, maar je groeit er heel snel uit. is echt iets voor de net niet genoeg winddagen. kite is voor jouw gewicht wel een goeie keus, echter als je later nog een kite erbij wilt kopen is een 9 net een klotemaat, valt er precies tussen in...als je het eerst bij 1 kite laat, is het voor jouw een goede maat. welke Cabrinha is het trouwens.
|
|
|
wil
Gast
|
Ben ik weer. Die Cabrinha is niks geworden. Maar nu kan ik ws. een Best Waroo, 11 m, 2008 een tijdje in bruikleen krijgen. Is dit wat om in ieder geval mee te oefenen?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Prima vlieger, maar zorg dat je niet gaat lessen boven een knoop of 15 gemiddelde windsnelheid.
De 11m2 is voor iemand van 60kg net te denk ik. Een 9m zou beter voor je zijn.
Voordeel is wel dat je al met weinig wind kunt oefenen met dat ding. Low-end is nl. goed van de 2008 waroo.
|
|
|
Nature
|
11 voor 60 kg kan prima ook om te oefenen! kom op zeg moet niet gekker worden
|
|
|
zinno
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Met die 11m kan je oefenen, maar als eerste kite zou ik toch voor een 9m gaan.
Zo een 11m is snel overpowerd + traag. Eigenlijk ga je dan in weinig wind & power oefenen met een trage kite of bij veel wind zit je met een sleurbak.
Als board denk je in de richting van 132x38 freeride board.
|
|
|