F-ONE ACID vergeten Strand Horst 1 juli

schee435

Geen avatar

Juli 02, 2011, 16:48:43
edit2Rapporteer  
1 Juli vergeet ik mijn fijne boardje op strand Horst ik was alleen en alles aan het inpakken. Er kwam een kitesurfinstr. in oranje bestelauto met 2 leerlingen die mijn boardje waarschijnlijk wel hebben zien liggen. Maar wat stom dat je dat ik het vergeet.

Alvast bedankt voor diegene..
darky001

Antwoord #1 Juli 02, 2011, 23:08:00
edit2Rapporteer  
heb je em alweer dan ?
schee435

Geen avatar

Antwoord #2 Juli 02, 2011, 23:55:55
edit2Rapporteer  
Nee was het maar waar, ik controleer altijd of ik alles bij me heb maar deze keer dat ik daar helemaal alleen was dus niet.. Ik baal als een stekker, maar goed op deze manier zal ik via de harde leerschool moeten leren dat ik mijn spullen niet moet laten liggen..

@LaurenS

Antwoord #3 Juli 03, 2011, 10:19:18
edit2Rapporteer  
Trieste conclusie  ThumpDown

Tip v/d dag,schrijf je tel nr op je board ,zodat de ''eerlijke'' vinders je alsnog kunnen traceren  ListenToMe
schee435

Geen avatar

Antwoord #4 Juli 03, 2011, 11:13:36
edit2Rapporteer  
Bedankt LaurenS, ik ga mijn kites signeren met mijn telefoonnummer. Ben ook al weer aan het speuren naar een vervanger die niet te duur is.

Life goes on..
darky001

Antwoord #5 Juli 03, 2011, 13:45:54
edit2Rapporteer  
we gaan die instrucktuur lokaliseren
en proberen zo je board weer terug te krijgen.
deze was echter gisteren ook op horst en waarschijnlijk dat er nu ook weer is.

ook is er een best kite afgeleverd bij telstar !
dus ook hier kan de eigenaar weer vrolijk van worden.

en mijn bar is weer terecht.
schee435

Geen avatar

Antwoord #6 Juli 03, 2011, 16:14:34
edit2Rapporteer  
Darky ik krijg bijna een glimlach op mijn gezicht, maar dat is wat te vroeg. Ik heb niet opgelet welke kitesurfschool het was. In ieder geval een gele bestelauto met de letters kitesurfschool. De leerlingen, een jongen en een meisje met een grijze sedan. Toen ik wegging waren we de enige op het kitesurfstrandje, ter hoogte van het toiletgebouwtje. Ik ben rond 1300u vertrokken.

In ieder geval bedankt voor de moeite..
darky001

Antwoord #7 Juli 03, 2011, 17:00:06
edit2Rapporteer  
ik hebde surfschool al gesproken die heeft em niet
wel zien liggen.

wel heb ik mijn spullen terug.

je kan die grijze sedan nog proberen of marktplaats in de gaten houden.

groetjes
schee435

Geen avatar

Antwoord #8 Juli 03, 2011, 17:04:51
edit2Rapporteer  
Bedankt Darky,

Ik hou marktplaats wel in de gaten..

Groeten..
schee435

Geen avatar

Antwoord #9 Juli 04, 2011, 12:39:01
edit2Rapporteer  
Darky,

Ik heb de instr. gesproken, hij heeft det f-one acid wel zien liggen maar dacht dat de eigenaar deze wel weer zou ophalen als deze erachter zou komen dat hij het vergeten was. Ik bedank jou in ieder geval wel voor de moeite. Ik vind het wel mooi dat sommige zaken toch de weg weer terugvinden naar de rechtmatige eigenaren. Dus wie weet. Morgen ga ik voor 2 weken op vakantie maar zal proberen via internet alles te volgen.

De Groeten..
darky001

Antwoord #10 Juli 04, 2011, 20:36:14
edit2Rapporteer  
ok graag gedaan
ik hoop dat je het board ooit nog terug ziet.

grtx
schee435

Geen avatar

Antwoord #11 Juli 08, 2011, 18:44:37
edit2Rapporteer  
Beste Darky,

Ik krijg net een smsje van de kiteinstr. Joris en die heeft mijn F-ONE ACID gevonden en bij Jeroen van Telstar afgegeven. Hoe geweldig is dat dan.. Ik zit hier in Ibiza achter een internet pay apparaat te toetsen om je dit geweldige bericht te laten weten. Ik weet niet hoe jij in contact staat met telstar maar ik kom pas 19 juli terug van vakantie en kan dus niet eerder hier actie op ondernemen. Bij deze nog even een blijk van geluk van deze kerel omdat het toch allemaal goedkomt.

Bedankt.....
darky001

Antwoord #12 Juli 09, 2011, 00:04:52
edit2Rapporteer  
veel informeren en veel geluk krijg j alles terug.
moet ik em voor je incaseren en dan em weer naar je doen toe komen >?

nu nog de 2 cabrina kites van de dame in kwestie
en dan hebben we alles weer waar het hoort
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.