darky001

|
heb je em alweer dan ?
|
|
|
schee435
Geen avatar
|
Nee was het maar waar, ik controleer altijd of ik alles bij me heb maar deze keer dat ik daar helemaal alleen was dus niet.. Ik baal als een stekker, maar goed op deze manier zal ik via de harde leerschool moeten leren dat ik mijn spullen niet moet laten liggen..
|
|
|
@LaurenS

|
Trieste conclusie  Tip v/d dag,schrijf je tel nr op je board ,zodat de ''eerlijke'' vinders je alsnog kunnen traceren 
|
|
|
schee435
Geen avatar
|
Bedankt LaurenS, ik ga mijn kites signeren met mijn telefoonnummer. Ben ook al weer aan het speuren naar een vervanger die niet te duur is.
Life goes on..
|
|
|
darky001

|
we gaan die instrucktuur lokaliseren en proberen zo je board weer terug te krijgen. deze was echter gisteren ook op horst en waarschijnlijk dat er nu ook weer is.
ook is er een best kite afgeleverd bij telstar ! dus ook hier kan de eigenaar weer vrolijk van worden.
en mijn bar is weer terecht.
|
|
|
schee435
Geen avatar
|
Darky ik krijg bijna een glimlach op mijn gezicht, maar dat is wat te vroeg. Ik heb niet opgelet welke kitesurfschool het was. In ieder geval een gele bestelauto met de letters kitesurfschool. De leerlingen, een jongen en een meisje met een grijze sedan. Toen ik wegging waren we de enige op het kitesurfstrandje, ter hoogte van het toiletgebouwtje. Ik ben rond 1300u vertrokken.
In ieder geval bedankt voor de moeite..
|
|
|
darky001

|
ik hebde surfschool al gesproken die heeft em niet wel zien liggen.
wel heb ik mijn spullen terug.
je kan die grijze sedan nog proberen of marktplaats in de gaten houden.
groetjes
|
|
|
|
schee435
Geen avatar
|
Darky,
Ik heb de instr. gesproken, hij heeft det f-one acid wel zien liggen maar dacht dat de eigenaar deze wel weer zou ophalen als deze erachter zou komen dat hij het vergeten was. Ik bedank jou in ieder geval wel voor de moeite. Ik vind het wel mooi dat sommige zaken toch de weg weer terugvinden naar de rechtmatige eigenaren. Dus wie weet. Morgen ga ik voor 2 weken op vakantie maar zal proberen via internet alles te volgen.
De Groeten..
|
|
|
darky001

|
ok graag gedaan ik hoop dat je het board ooit nog terug ziet.
grtx
|
|
|
schee435
Geen avatar
|
Beste Darky,
Ik krijg net een smsje van de kiteinstr. Joris en die heeft mijn F-ONE ACID gevonden en bij Jeroen van Telstar afgegeven. Hoe geweldig is dat dan.. Ik zit hier in Ibiza achter een internet pay apparaat te toetsen om je dit geweldige bericht te laten weten. Ik weet niet hoe jij in contact staat met telstar maar ik kom pas 19 juli terug van vakantie en kan dus niet eerder hier actie op ondernemen. Bij deze nog even een blijk van geluk van deze kerel omdat het toch allemaal goedkomt.
Bedankt.....
|
|
|
darky001

|
veel informeren en veel geluk krijg j alles terug. moet ik em voor je incaseren en dan em weer naar je doen toe komen >?
nu nog de 2 cabrina kites van de dame in kwestie en dan hebben we alles weer waar het hoort
|
|
|