tips met springen

Idefixe

Antwoord #25 Mei 22, 2011, 11:16:31
edit2Rapporteer  
voor veel duidelijke uitleg kun je HIER ook ff een kijkje nemen. Concentreer je op 1 trick, lees en kijk waar je op moet letten / wat je moet doen. Ga naar het water en leef je uit.
Zo.... nu ff de spullen inladen en naar het water. Latersssssss
Gehaktdag

Antwoord #26 Mei 22, 2011, 18:22:53
edit2Rapporteer  
Vandaag 1e keer geoefend met backroll en transition. Backroll ging opzich wel redelijk alleen die transition kreeg ik elke keer te veel voorwaardse snelheid naar de tegenovergestelde richting waar ik eigenlijk naar toe wilde varen..
Gehaktdag

Antwoord #27 September 19, 2011, 22:44:38
edit2Rapporteer  
ff een bump.

Blijft toch wat problemen hebben met die air transition.
Elke keer als ik hem probeer heb ik of niet genoeg vaart om terug te gaan en zak ik weg in het water. Insturen doe ik echt zo hard mogelijk maar alsnog zak ik weg. Soms met een loop er achteraan lukt het me wel alleen loopen gaat nog niet echt geweldig.

Stuur ik misschien te snel terug? Ik heb echt geen idee wat er nou verkeerd gaat..
Dopperd

Geen avatar

Antwoord #28 September 19, 2011, 22:53:41
edit2Rapporteer  
Ik was er ook altijd mee aan het kloten totdat ik ze vandaag achter elkaar goed deed. Wat bij mij werkte vanmiddag was in de nieuwe richting eerst beetje downwind. Kite tijdens de airtime boven je houden en pas als je naar beneden gaat hard insturen. De backroll transition werkte ook meteen vandaag...
Gehaktdag

Antwoord #29 September 21, 2011, 23:36:54
edit2Rapporteer  
thanks voor de tip. dit werkte inderdaad goed vandaag.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.