Brunotti 2012

YJ

Logs: 0 | 106 uur
September 02, 2011, 18:03:36
edit2Rapporteer  
Volgens mij nog niet gepost: de 2012 Brunotti boards.

Tekst is in  het Duits.

http://www.kiteworldwide.com/blog/de/2011/08/brunotti-kite-boards-2012-vorstellung-youri-zoon-pro-model-onyx-pro-x-waveboard-u-m/

Youri Zoon Pro Model

Riva-L

Pro X

Riptide

Dimension

Onyx

Waveboard

Vind de meeste graphics erg vet, alleen de Pro X ziet er niet zo geweldig uit  ThumpDown
feddomw
Gast
Antwoord #1 September 02, 2011, 18:23:36
edit2Rapporteer  
Alsof die Youri Pro gaat verkopen...... ze moeten eens een rider zoeken die wat presteert om die boards te verkopen....

Wink

Ik voorspel dat met name EEN model goed gaat verkopen.
YJ

Antwoord #2 September 02, 2011, 18:31:51
edit2Rapporteer  
Ik neem wel aan dat het de verkoop een enorme boost gaat geven ja!
markus

Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #3 September 02, 2011, 21:21:43
edit2Rapporteer  
die Riva-L en Dimension vind ik toch wel erg mooie boardjes.
Morres

Antwoord #4 September 02, 2011, 22:56:24
edit2Rapporteer  
Ja, riva-l ziet er mooi uit idd, qua shape moeiklijk te zien, beetje lunacy-badkuip volgens mij?
een pro-x is ook erg mooi, maar hoop dat ze er wat aan veranderen want persoonlijk vind ik het een baggerboard, maargoed. op chop moet je iets specifieks hebben
de YZpro kon je al zien op foto's van de PKRA Wink
sskiter

Geen avatar

Antwoord #5 September 06, 2011, 16:21:34
edit2Rapporteer  
dit zijn toch wel heeeeeeeele mooien boordjes
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 September 06, 2011, 18:03:17
edit2Rapporteer  
Dat ziet er goed uit!

Alleen wat voor apart pad is dat op het waveboard?
rocket man

Antwoord #7 September 06, 2011, 18:09:23
edit2Rapporteer  
Dat ziet er goed uit!

lijkt wel foamed bij de strap inserts
SnaaK

Antwoord #8 September 07, 2011, 14:27:30
edit2Rapporteer  
Gave boards! ik hou wel van hout Grin

Dat ziet er goed uit!

Nobile: directional board = directional pad @ logica komt met de jaren?

SnaaK: directional board zonder pad heeft zich al 1000000 jaar geleden bewezen @ marketing truuc? Ze moeten toch wat nieuws verzinnen om altijd wat nieuws uit te brengen...
Michiel.
Moderator

Antwoord #9 September 07, 2011, 14:53:57
edit2Rapporteer  

Snaak: hiermee doel ik op de shape van het pad. Diverse waveboards worden tegenwoordig standaard voorzien van EVA pads, niks nieuws onder de zon.

Waar het om gaat is:

A: de bulten links/rechts bij de inserts. Lijkt mij zo zeer oncomfortabel zitten met die verlaging onder de strap. Voor strapless zou je mogelijk iets meer grip kunnen hebben als je niet geheel in het midden van de plank zou staan, hetgeen voorkomt wanneer je upwind aan het cruisen bent. Maar dan lijkt het me weer irritant als je golven gaat pakken.

B: die loszittende lip links onderin. Handvat?
SnaaK

Antwoord #10 September 07, 2011, 16:51:14
edit2Rapporteer  

Snaak: hiermee doel ik op de shape van het pad. Diverse waveboards worden tegenwoordig standaard voorzien van EVA pads, niks nieuws onder de zon.

Waar het om gaat is:

A: de bulten links/rechts bij de inserts. Lijkt mij zo zeer oncomfortabel zitten met die verlaging onder de strap. Voor strapless zou je mogelijk iets meer grip kunnen hebben als je niet geheel in het midden van de plank zou staan, hetgeen voorkomt wanneer je upwind aan het cruisen bent. Maar dan lijkt het me weer irritant als je golven gaat pakken.

B: die loszittende lip links onderin. Handvat?

Okok, EVA grip zie ik vaker idd maar nooit zo geshaped, vandaar de benaming directional pad. Dat is dus bij nader inzien elk directional board met pad, de pad op het plaatje lijkt mij een pad specifiek voor regular riders?? Dat komt, nu ik beter kijk, denk ik door het 'Handvat' want de rest lijkt zo goed als symmetrisch...

We zitten iig met hetzelfde: Why die rare pad met bulten en handvatten?

Michiel.
Moderator

Antwoord #11 September 07, 2011, 17:12:37
edit2Rapporteer  
Dat van dat regular was niet in mij opgekomen, maar je hebt helemaal gelijk
Zo discrimineren ze een hele groep goofyklanten, waaronder mijzelf Wink

Echter vaar ik nooit strapped op mijn waveboard. Dus dat ding zou er helemaal afkunnen wat mij betreft. Ben benieuwd naar de afmetingen...
jorandb

Antwoord #12 September 16, 2011, 11:28:23
edit2Rapporteer  
de nieuwe onyx ziet er wel dik uit!
Janus

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #13 September 16, 2011, 11:52:47
edit2Rapporteer  
Wave board's pad zit waarschijnlijk niet echt vast, alleen voor de foto.. anders is het een onzinnige pad lijkt me, vreemde bult.. handvat? neh.. struikelblok..

Denk ook dat de pad verder naar achter moet, stance is mi veel te veel naar voren.
Michiel.
Moderator

Antwoord #14 September 16, 2011, 13:15:38
edit2Rapporteer  
Denk ook dat de pad verder naar achter moet, stance is mi veel te veel naar voren.

De gaten in het pad corresponderen met de inserts in het board, dus de plek is zo al bepaald.

Voor mijn gevoel moet het pad ook verder naar achteren. Alleen voor upwind varen sta ik voorop mijn plank. Om bochten te draaien in golven is ver naar achter de beste optie, dat kan hier idd. niet makkelijk
Belgarath

Geen avatar

Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #15 September 16, 2011, 19:49:34
edit2Rapporteer  

Dit seizoen vond ik de boardjes wel heel goed varen, maar qua graphics houden ze iets teveel vast aan hun huisstijl.

Dat waveboard is idd een vreemde eend in de bijt.;
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.