Wimt
|
Nou ja, jullie erven in ieder geval mijn bamboebult-board (ligt nog in Bali). En, zoals je weet zijn alle uitvindingen pas na de dood van de uitvinder, waardevol. Feit is dus, dat ik vanuit de hemel met voldoening naar beneden kijk op jullie kitend op bamboebult-boards. En, omdat Geronimo en ik ongeveer dezelfde mening hebbeb, mag hij in mijn naam de columns voortzetten
|
|
|
Wimt
|
Al moet ik wel soms denken, dat ik tegen een stel uitgestorven stervelingen zit te typen. Lijkt wel of men zijn hals niet meer durft uit te steken bij mijn topics, en dat men op mijn eigen sterven wacht
|
|
|
Idefixe
|
Tjeutje Wim, moeten we ons zorgen gaan maken? Hmmmm " uitgestorven stervelingen" is dan weer een statement
|
|
|
|
Wimt
|
Nou jongens, zeg nou masaal tesamen: nou Wimt, jouw sterven behoeft nou ook weer niet, maar..
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey pikt, rustig blijven ademhalen, er gloort weer iets zuidwestelijks eind van de week/begin volgende week.
|
|
|
Wimt
|
Is nie genoe: ze da er e dubbel kiteloop in zit, dan la ik de galg hange voor wa ie hangt, neem ik nie de chondrion, ma pretpilletjes, en bedrijf ik nie de liefde of me leven ervan afhangt, maar ben ik nog teder ook (leef langer en wil toestemming om dus nog een keer te mogen)
Had de tekst voor mijn grafsteeen al klaar: Wimt: hing zich op voor Hanglos, werd te high voor Kitehigh, en was verbannen naar niemands(limbo)land, was dus nergens thuis, maar heeft nu zijn thuis gevonden, hij kite zacht tot in de eeuwigheid...
|
|
|
Geronimo79
|
hahahaha we liggen zo leuk op 1 lijn ^^
Maaruh dat deaud gaan duurt nog wel even heur. En zo gezond als jij leeft ben ik bang dat et zelfs nooit gaat gebeuren. Dus blijf voorlopig nog maar even onder ons.
Zou toch wel erg sucken als je naar limbo ging... word et nog niet beter... je kite zacht.. chips..
|
|
|
Wimt
|
We LIGGEN nog niet op 1 lijn, want we zijn nog niet dood, ik woon gvd al 8 jaar in limboland helaas. Trouwens: de truuk van mij was, dat we op 1 lijn liggen, als je die enquette invult van natuurmonumenten, lees het maar opnieuw, en wees eerlijk, dat heb je niet gedaan, dus?
|
|
|
|
Wimt
|
Wel eerlijk, maar toch dus door de mand gevallen, dus liggen we voorlopig niet op 1 lijn of lepeltje in lepeltje, dus hebben we geen relatie dus mag ik met een ander.... Zag er zo veelbelovend uit, had vergaande plannen met jou, had mijn familie al ingelicht, en de pastoor al gebeld, maar dit korte antwoord van jou zegt genoeg.
Het had zo mooi kunnen zijn....
Ik vertel mijn familie wel, dat ze dus niet bij jou moeten bestellen, maar direct bij de Wehkamp, zal de pastoor ook zijn jurk moeten bestellen ( ja, behalve pedo, zijn ze ook vaak trans)
|
|
|
Geronimo79
|
Ah kijk daar was et mis gegaan.. pastoor erbij... waarschijnlijk begin ik spontaan te branden als ik zo'n gebouw binnen loop. Oren die gaan bloeden van de verzinsels en leugens. Als Occupy ERGENS had moeten staan was et wel bij die geldwolven van de kerken.... maar ok..
Ik zal em eens doornemen om u een pleziertje te doen ^^
edit : kan het linkje niet meer terug vinden ^^
|
|
|
Wimt
|
Om die geestelijken in de gaten te houden: zet een occupier onder elke pastoorsrok, hoeft die occupier ook geen tent meer op te zetten..
|
|
|
Geronimo79
|
En de geestelijk gestoorde ook direct blij met zn occupyknaapje
|
|
|
Wimt
|
Zag net weer dat prog op ned3 over sex in Cuba deze keer: vrouwen superzelfverzekerd, niet door kerk en commercie kapot gemaakt: mooi om te zien!!
|
|
|
Wimt
|
hey Geronimo, komen we toch op 1 lijn!!!
|
|
|
Wimt
|
En dan te bedenken, dat 15% van de vrouwen ooit verkracht is, en 1 op de 4 ooit geslagen, dan heeft het victoriaans tijd perk hier veel fout gedaan. In Bali liepen vrouwen allemaal 's nachts alleen, geen probleem
|
|
|
Wimt
|
Kortom: wat heeft de kerk per saldo goed gedaan? Niet dat christendom in principe fout is, maar de uitwerking is per saldo klote: props voor jouw mening Geronimo
|
|
|