Binnen paar dagen toch weer bewijs dat misschien een vaarbewijs of zo toch nodig is voor aantal onder ons.... Dan moet t seizoen nog beginnen... Prikkeldraad, strekdammen, donkere wolken !!!
Beetje opletten en om je heenkijken en er is weinig aan de hand...
Uit intresse, hoeveel werk is t om leach van depower op 5th te zetten bij Naish ??
bij normale omstandigheden carabijnhaak losmaken en overzetten op lusje ernaast, 5 seconde? nadeel door het veertje in de karabijnhaak vind ik het lastig om het met een hand te doen . . . daardoor toch tricky tijdens het varen . . .
Maar om nou een vaarbewijs in te voeren? ik had het gewoon nog nooit meegemaakt, als ik op oostvoorne zelf was geweest was er weinig aan de hand, maar toevallig was ik voor het eerst en het laatst bij die niksstrekdammetjes en werd ook nog een recht naartoe getrokken
Is een vaarbewijs oid. er niet om je juist van tevoren op dit soort situaties te laten anticiperen in plaats van overal proefondervindelijk achter te komen?
Als je al zo nodig in buiig weer wilt kiten zorg dan tenminste dat je safety 100% in orde is en je dus niet suïcide vaart terwijl je weet dat er zeer snel een bui aan komt. Even stoppen en je haak in alle rust overzetten is zo gebeurd namelijk.
Zeker goed dat je dit post, hopelijk steekt er iemand wat van op.
Vraagje aan jou: had je anders gehandeld als we een weerwaarschuwing mbt buien afgegeven hadden op kitehigh?