Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
De razor heeft veel power dus met 79kg kan een 10 wel, wel pas vanaf 15kn. Ocean Rodeo zijn ook prima kites. Volgens mij is dit setje ook van 1 van de members hier op KH
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Super setje! kan je mee varen vanaf 16 tot 35 knopen (en harder maar hou het in het begin maar onder de 30 maxxxxxxx) Board ken ik niet maar RRD heeft prima boards. Als het ongeveer 130-135 x 38 - 40 is heb je wel de goed maat.
|
|
|
Morres
|
vraagprijs te hoog, verder is de razor de meer gevorde kite vna OR en de RISe meer instapmodel. Ik heb ze niet gevaren. El Rudo hierboven wel(die is van OR). Enige bedenken die ik zou kunnen hebben is dat de OR bar een centrehole heeft die in sommige gevallen slijt als een mofo.Maar weet niet of dat die bar betreft.
|
|
|
Razz91
|
Bedankt voor de snelle reacties.
Ik wil me niet op 1 setje focussen, dus wanneer iemand een ander leuk setje kent houd ik me aanbevolen.
@Morres je zegt dat de vraagprijs te hoog is, wat zou ik er max. voor moeten betalen?
Cheers
|
|
|
Morres
|
1000-1100
|
|
|
KiteOngoing
|
Gewoon even met Taco contacten. Hij is de eigenaar van dit setje. Hij post regelmatig op kitehigh onder de naam PIENO.
|
|
|
|
El Rudo
|
vraagprijs te hoog, verder is de razor de meer gevorde kite vna OR en de RISe meer instapmodel. Ik heb ze niet gevaren. El Rudo hierboven wel(die is van OR). Enige bedenken die ik zou kunnen hebben is dat de OR bar een centrehole heeft die in sommige gevallen slijt als een mofo.Maar weet niet of dat die bar betreft.
De Rise is nier per sé een instapmodel, deze vliegt iets verder naar de rand van het windvenster, heeft iets meer hangtime en depower dan de Razor, en minder bardruk. Meer gericht op freeride. De 7m heeft een immens high-end. Beetje flauw om hier dat bargat te gaan te zitten te noemen. Er zijn inderdaad een paar klachten over geweest en de oplossing is dat als het te gortig wordt, je een nieuwe bar stick voor €25 kan krijgen.
|
|
|
Morres
|
Bargat lijkt me toch niet onnodig om te noemen. Ik noem 'ons' QR verhaal zelfs als mensen iets over een 2e hands setjes vragen uit desbetreffende jaar, en dat is 'mijn' merk. Dus even de tenen intrekken. Viel me eerder tegen dat je dit zelf niet noemt.
@EJ: prijs zoals ik noemde voor advertentie zoals ie er staat(kites+bar+pomp)
|
|
|
geloof68
|
Wat ga je met een 7m doen?
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Heb zelf een razor 10 en 7m 2012 en dat ook gedaan, depoweren gaat nu wel goed, dit wel ff doen dus, is wel super easy. Ben zelf zeer te spreken over de kites, de 2011 versie ook gevlogen (10m), iets meer power dan de 2012. De 2012 vind ik wel een stukkie beter, is meer uitontwikkeld. Had echter de 2011 gevlogen en de 2012 daarna blind besteld dus het is echt wel een fijne kite . De kite is idd wat aggresiever dan de meeste SLE kites maar relaunched easy, goede depower en stabiel, prima eigenschappen voor een beginner dus. Natuurlijk zijn er echte beginner kites maar aan deze kite heb je na een jaar ook nog plezier.
|
|
|
Razz91
|
Vanavond ga ik naar Pieno om de set te bekijken/ te kopen. @Frank82: Waar heb je zon roestvrijstale ring gekocht? Want die heb ik straks dan ook nodig.. @Geloof68: Die 7m. is ideaal wanneer er teveel wind staat voor de 10m. Maar de 1e paar weken ga ik toch niet voorbij de 25knopen varen. Rustig aan beginnen is het advies van iedereen Er zijn inderdaad een paar klachten over geweest en de oplossing is dat als het te gortig wordt, je een nieuwe bar stick voor €25 kan krijgen @El Rudo, heb je een link naar die barstick waar je over praat? En als je dat youtube filmpje dat ik gepost heb bekijkt, denk je dat die aanpassing voldoende is?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Vanavond ga ik naar Pieno om de set te bekijken/ te kopen. @Frank82: Waar heb je zon roestvrijstale ring gekocht? Want die heb ik straks dan ook nodig.. @Geloof68: Die 7m. is ideaal wanneer er teveel wind staat voor de 10m. Maar de 1e paar weken ga ik toch niet voorbij de 25knopen varen. Rustig aan beginnen is het advies van iedereen Er zijn inderdaad een paar klachten over geweest en de oplossing is dat als het te gortig wordt, je een nieuwe bar stick voor €25 kan krijgen @El Rudo, heb je een link naar die barstick waar je over praat? En als je dat youtube filmpje dat ik gepost heb bekijkt, denk je dat die aanpassing voldoende is? Joho PieNO hier, Ring heb ik wel en mag je er gratis en voor nix bij hebben.
|
|
|
El Rudo
|
@El Rudo, heb je een link naar die barstick waar je over praat? En als je dat youtube filmpje dat ik gepost heb bekijkt, denk je dat die aanpassing voldoende is?
www.stormchaser.nl is importeur, via de baliemedewerkster Barbie met doorschakelnummer 1200 naar de secretaresse Barbette van de afdeling aftersales vragen, die kan je doorzetten naar Barbarella op de zesde etage, zij is PA van Head Bar Stick Replacement Duty Officer Barry. Die aanpassing is voldoende.
|
|
|
KiteOngoing
|
Heho PIENO, Waar kan ik mijn factuur naar toe sturen, bij verkoop van het setje.......... Grtz, Gert
|
|
|
feddomw
Gast
|
@El Rudo, heb je een link naar die barstick waar je over praat? En als je dat youtube filmpje dat ik gepost heb bekijkt, denk je dat die aanpassing voldoende is?
www.stormchaser.nl is importeur, via de baliemedewerkster Barbie met doorschakelnummer 1200 naar de secretaresse Barbette van de afdeling aftersales vragen, die kan je doorzetten naar Barbarella op de zesde etage, zij is PA van Head Bar Stick Replacement Duty Officer Barry. Die aanpassing is voldoende. Tenzij er iets in de fik staat in de regio Den Haag, dan zal ze een boodschap moeten aannemen namens/voor Head Bar Stick Replacement Duty Officer Barry.
|
|
|
Razz91
|
Haha, ik ga ervanuit dat de kleine aanpassing aan de trimlijn genoeg is dus ik hoef geen Personal Agents of wie dan ook te bellen. Toch bedankt voor de info!
Sinds 2uur de trotse eigenaar van de ocean rodeo razor 10m2, en ocean rodeo rise 7m2 Morgen maar eens achterhuis proberen en vrijdag hopelijk het water op!
Thx pieno!
cya
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
www.stormchaser.nl is importeur, via de baliemedewerkster Barbie met doorschakelnummer 1200 naar de secretaresse Barbette van de afdeling aftersales vragen, die kan je doorzetten naar Barbarella op de zesde etage, zij is PA van Head Bar Stick Replacement Duty Officer Barry. Sinds 2uur de trotse eigenaar van de ocean rodeo razor 10m2, en ocean rodeo rise 7m2 Morgen maar eens achterhuis proberen en vrijdag hopelijk het water op!
Gefeliciteerd ermee! Veel plezier en veilige kite uurtjes. Laat dat in de achtertuin oefenen maar achterwege wat bij betreft. Daar kun je beter een kleine trainer kite voor kopen.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Veel plezier ermee Marcel. Mocht er iets zijn met garantie je weet waar mijn huis woont. Er zit nog garantie op omdat ze nog geen 1 jaar oud zijn. Ben je op Mirns/Workum of Loog en heb je vragen ik zal je altijd helpen. Zat nl bij de prijs in begrepen. Veel fun ermee. Ik ben nu druk op zoek naar ander spul en wil het voor het weekend hebben want er komt me toch een dikke bak wind aan. Zo.... slotje kan erop.
|
|
|