Jekyll VS Hatch

Morres

Juni 25, 2012, 15:13:35
edit2Rapporteer  
Een video van onze oosterburen waarin de jekyll en de hatch worden vergeleken. Tevens interessant om te zien als je puur op zicht een kite wil inschatten op vlieggedrag.

http://www.youtube.com/watch?v=7yjAc3XtMvs&feature=share
YJ

Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #1 Juni 25, 2012, 15:18:12
edit2Rapporteer  
Ik zag het op FB en had al verwacht dat je het hier zou plaatsen schater Wel interessant om te zien wat het verschil is tussen die kites, want op het eerste gezicht zag ik dat nooit. Ook wel eerlijk, hij zegt ook wat de nadelen zijn van beide modellen.

Jammer alleen dat die gozer altijd op zo'n saaie toon spreekt..

(Edit: ik moet nog steeds even antwoorden op die pb)
Monkh

Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #2 Juni 25, 2012, 21:10:12
edit2Rapporteer  
Dat is wel een goeie, een kleine high aspect ratio kite voor het (leren) loopen en een grote minder high aspect ratio kite voor 20-25 knopen weer om lekker veel hangtime te hebben. Maar dat zei die dus al  Grin

Hoe en waar te testen eigenlijk Morres?
Morres

Antwoord #3 Juni 25, 2012, 23:00:39
edit2Rapporteer  
geen flauw idee Grin In september vast sowieso weer, en in de tussentijd wss wel enkele stops bij testdagen van shops. Ik post sowieso ff als er weer testdagen zijn en uiteraard kan je kites van teamriders even uit de klauwen trekken Wink
Als je iets wilt testen dan zal ik ff uitvogel of wij iemand in de buurt hebben zitten.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.