Zijn eigenlijk maar 4 goede plekken om te kiten in de winter. Staat in de access.
brazilie zuid afrika kaapverdie isla margarita
Brazilie seizoen loopt tot en met december. De andere zijn op zijn best in jan feb en maart. Je hoort zo weinig van kaapverde, maar dat is zeker een optie denk ik.
Wil wel dichtbij blijven, geen zin om de halve wereld over te crossen voor wind, tenzij je minimaal 3 weken kan.
Maar wat je zegt Piet, goed checken voor Tarifa, ticket halen en 2 dagen later weg. Er gaan er nog een zooi naar Tarifa overwinteren, die kan je bellen om te checken hoe en wat.
Als je flexibel bent qua data kan je via Biet und Flieg (ff googlen voor adres) vanaf dusseldorf al voor 399 naar ZA (retour) vliegen! Dat werkt via een bied systeem en als dr plek vrij is hoor je dat 2 dagen van te voren.
Ik heb even gekeken op de site van LTU.de en je kan inderdaad bieden op zo'n vliegticket. Mijn vraag is wie heeft hier ervaring mee? goed of slecht, maakt niet uit laat het ons even weten
biet und flieg werkt prima, vrienden van me zitten voor 399 in zuid afrika nu. Voor je materiaal moet je alleen een pasje aanvragen a 30 euro and thats it.
Even een oud topic uppen. In februari moet ik voor 3 weken naar zuid afrika. Ik zit dan in hout bay en als ik een beetje gogle is dat de enige plek bij Kaapstad waar niet gekite wordt. ZIjn hier mensen die weten of er vlakbij een goede kitespot is. Liefst niet met golven van 2 meter en hoger