hallo skeg mischien is het de mijne Tijdens een koprol door een te hoge golf ben ik mijn Shinn Monk 2012 verloren in Katwijk aan zee ter hoogte van de KiteSurfClub Airtime
Board is Wit met groen blauwe strepen op de bovenkant en een camo print aan de onder kant en oranje/rode vinnen en grote gele letters Shinn op de onderkant
Als je hem gevonden hebt dan graag bellen met 06-20682481
Alvast Bedankt
Jeremey
« Laatste verandering: Juli 21, 2012, 10:08:27 door Jer76 »
Skeg, je mag best een tipje van de sluier oplichten. Op deze manier krijg je ontelbaar veel vragen van iedereen die zijn board verloren is en creeer je valse hoop dat hij gevonden is, dat gaat gewoon niet werken.
Het is een groen board met merk poison . Maarja iedereen kan wel zeggen dat hij of zij zo een board mist. Ik wil gewoon dat hij bij de eigenaar terugkomt.....
Hij lijkt er wel op, maar is het niet helemaal. Andere maten ,airbrush anders en er staat een ingegraveerd nummer op... Iemand idee hoe je de eigenaar via dat nummer kan achterhalen ?
Dat ingegraveerde nummer lijkt me het serie-nummer / productienummer.
Daar kan je de eigenaar niet mee achterhalen. Wel kan de eigenaar wellicht zich melden met het serienummer, vaak bewaren mensen dat voor verzekering en garantie, staat soms op de bon bij aankoop ook...