Upwind the Launch of a sport - wie heeft een copie?

Ian2

Geen avatar

Berichten: 37
Augustus 13, 2012, 17:22:29
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ik ben op zoek voor een copie van de movie over het begin van kitesurfen. Upwind - the launch of a sport.

Ik heb goed gekijken op het internet en had al een torrent gevonden maar dit liep vast rond de 21% Sad

Ik heb zelfs het movie een paar jaar geleden gezien tijdens vakantie in Tarifa maar wil graag nog een keer kijken en ook delen met vrienden. Wie kan mij helpen?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Augustus 14, 2012, 15:10:49
edit2Rapporteer  
Miss kan de filmmaker je helpen voor een paar euro..

of gewoon google, 1e hit, inloggen...klaar?.. Upwind - the launch of a sport https://sales.redbullmediahouse.com/salesItemPage.action?itemID=1248159897020-1952148557
Ian2

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #2 Augustus 15, 2012, 00:30:10
edit2Rapporteer  
Miss kan de filmmaker je helpen voor een paar euro..

of gewoon google, 1e hit, inloggen...klaar?.. Upwind - the launch of a sport https://sales.redbullmediahouse.com/salesItemPage.action?itemID=1248159897020-1952148557

En werkt het als je het doet... het werkt helemaal niet voor mij!?
Ian2

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #3 Augustus 15, 2012, 07:42:47
edit2Rapporteer  
Niets mis mee om de makers van de Movie geld te geven.. daar gaat het niet om! Maar ja je maakt een account on the website.. eerst instantie moet je een website geven enz,... en darnaar werkt je log in helemaal niet enz...

Morres heb je zelf geprobeerd of alleen een snel zoek op google en darnaar het resultaat hier gepost? Ik ben dankbaar dat je niet het lmgtfy.com link heeft gebruikt  loser

Uiteindelijk ben ik via een andere group wel het juiste movie tegen en voor die gene die dit nooit eerder heeft gezien echt een aanradden!

[edit] geen links naar illegale content plaatsen aub
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 Augustus 16, 2012, 22:16:35
edit2Rapporteer  
Morres heb je zelf geprobeerd of alleen een snel zoek op google en darnaar het resultaat hier gepost? Ik ben dankbaar dat je niet het lmgtfy.com link heeft gebruikt  loser

Je vraagt iets minder legaals/etisch, wat voor antwoord had je verwacht..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.