op die f- one bar is dat niet een verschil van ongeveer 50 cm stuurlijnen powerlijnen stond me iets van bij. In dat geval moet je extensie gebruiken om dat verschil eerst op te heffen
neem aan dat bij de redline bar alle lijnen even lang zijn,
Ik heb de manual opgezocht voor de waroo 2010. Wat ik er van opmaak is dat je de bar uit 2008/9 vastmaakt aan het eerste knoopje of 2e knoopje. De bar uit 2010 door het verschil in touwlengtes (welke nu langer zijn wordt weer niet vermeld ) deze maak je vast aan het 3e of 4e touwtje dus hij is vliegbaar met verschillen in touwlengtjes. Over het algemeen vind ik het toch nog een onbegrpijpelijk verhaal Mischien toch maar ff terug naar VdB voor wat tips
Knoopje dit, knoopje dat. Kan niemand meer een kite afstellen zonder de handleiding erbij te pakken, het is geen hogere wiskunde ofzo?
Kite mag niet of nauwelijks stallen bij aangetrokken bar en zover depoweren dat je doek klappert en/of je stuurlijnen slap hangen is ook weer niet de bedoeling. Meer mogelijkheden heb je echt niet!
Wat betreft slijtage: bij twijfel vervangen! Jij twijfelt, dus vervangen
Dat is niet versleten. 2e of 3e vanaf het einde je lijnen vast maken even kijk waar de kite niet stalt. het hangt ook een beetje af van je settings bij je kite.
Ik heb de Best Nemesis en die vaar ik altijd op het 3de knoopje van onder. Bij wat hardere wind kun je het 2de knoopje van onder doen. 4de knoopje vanaf onder zou ik niet doen, gaat de kite echt suuuuuper lomp varen. Maar dat moet je zelf maar eens uitproberen!
Vaar hem wel met de redlinebar dus. Lijnen zijn daar allemaal van gelijk bij een vol gepowerde bar.