Kite-surf community

Splitrr

Logs: 0 | 19 uur
September 01, 2012, 14:10:57
edit2Rapporteer  
Hallo iedereen,

Ik ben inmiddels ook geveld door de het kite-virus, ben net klaar met lessen en heb het certificaat gehaald Smiley ( dus ben nog een beginende beginner) . Alleen zit ik echter wel in een dilemma.
Ikzelf woon in de buurt van den bosch en geen van mijn vrienden doen kite-surfen. Ik ben wel van plan om een setje aan te schaffen. wat weet ik nog niet precies maar mijn keuze hangt af hoe de community is.

Dus daarom mij vraag:
Hoe is de kitesurf-community?   

En zijn er misschien nog meer beginners die meestal in de buurt van b-dam varen/oefenen...?
Hier zal ik wss het meeste tijd gaan door brengen

Groetjes,
Splitrr
-Martijn-

Geen avatar

Antwoord #1 September 01, 2012, 14:16:51
edit2Rapporteer  
Uhm, ik ben ook beginner, maar hoezo zou je materiaalkeuze van de 'community' afhangen en niet van wat het beste voor jou is, al dan niet geadviseerd door de community?
wazzaah

Antwoord #2 September 01, 2012, 14:20:55
edit2Rapporteer  
T moet wel hip zijn natuurlijk, als je aankomt met Naish en iedereen vaart met Best of Slingshot ...dan kan dat natuurlijk niet Grin

Gewoon met het soort kite beginnen waar je ook les mee hebt gehad, delta/hybrid waarschijnlijk.
Splitrr

Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #3 September 01, 2012, 14:21:58
edit2Rapporteer  
Het is zo dat ik best af en toe alleen wil varen. Maar alleen das ook zo remy.
Dus misschien heb ik mijn vraag dan verkeerd gesteld:

Kan je snel een groepje kiters vormen?
Jellevw

Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #4 September 01, 2012, 14:26:56
edit2Rapporteer  
Lastige vraag, ik denk dat het meer van jezelf afhangt.
Als je een beetje sociaal bent maak je zo vrienden op het strand.
Als ik alleen ga sta ik meestal ook met vreemde mede-kiters te praten.
Je moet elkaar zowiezo starten/landen.

Verder is de brouwersdam druk genoeg en zijn de communities op deze site, en een andere, levendig.
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #5 September 01, 2012, 16:42:20
edit2Rapporteer  
Ik ga overal in m'n eentje naartoe, maar 't is nu dusdanig dat ik altijd wel een bekende zie. Sowieso altijd een kort praatje met anderen.

In de zomer hoef je niet zo snel bang te zijn om alleen op het water te zitten, in de winter is het voor veel spots wel even afwachten.
CouchKiter

Geen avatar

Antwoord #6 September 01, 2012, 21:07:49
edit2Rapporteer  
Hoi Splitrr, ik woon ook in Den Bosch en ga regelmatig naar Oostvoorne, maasvlakte2 of Strand Horst. Gezellig om samen te rijden/kosten te delen, stuur me maar een pb.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.