www.onlinekitesurfcompetition.com

WilliamSean

Logs: 0 | 3 uur
September 22, 2012, 13:42:52
edit2Rapporteer  
Tijdje geleden zat ik hier een topic te lezen (http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=40169.0) en daar hadden jullie het over een rankschikkingslijst voor kitetricks. Hierdoor heb ik een idee voor een website gekregen.

Op de website kun je een filmpje van jezelf embedden waarna jij en andere gebruikers de filmpjes met elkaar kunnen vergelijken. In dit vergelijk krijg je 2 filmpjes te zien, waarna je moet aangeven welke van de 2 beter is.

Met deze informatie kan de website vervolgens een rankschikkings lijst berekenen volgens een ingewikkeld algeritme. Dit algeritme is dusdanig opgezet dat als een nieuwe trick 1 x wint van de huidige nummer 1(die dus al 10000x heeft gewonnen van andere tricks), dat de nieuwe trick de nieuwe nummer 1 is geworden.

Om te garanderen dat de stemmen die gegeven worden wel kloppen en wel gegeven worden door een persoon moet je een account aanmaken om de website te kunnen gebruiken.

De website is zo goed als klaar en is te vinden op:

Http://www.onlinekitesurfcompetition.com

Let me know wat you think about it...

Groeten Willem
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 September 22, 2012, 14:09:54
edit2Rapporteer  
Ok, dan krijgen we dus een rangschikking van "meest populaire tricks" en geen lijst waarop de tricks op niveau/opvolgende/soort tricks geordend zijn of zie ik het verkeerd?
WilliamSean

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 September 22, 2012, 14:16:27
edit2Rapporteer  
Nog niet, ik wil zometeen eigenschappen aan de tricks gaan hangen waarna ik een echte top lijst kan genereren door alle variaties met elkaar te middelen. Maar hiervoor heb ik eerste meerdere variaties van 1 trick voor nodig (dit staat ook op de website uitgelegd)

Nu is alleen nog maar "mijn kiteloop vinden mensen beter dan de jouwe, maar die handlepass vinden ze nog beter dan allebei onze kiteloops". Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.