Zeg kerel heb je geld teveel ofzoow
Ik zie je hier alleen maar dingen poste van gekochte spullen, prima voor de economie hoor maar hier eest effe rond vragen scheelt een hoop geld. Zon plastick bak lijkt handig maar je hebt weinig ruimte achterin zie ik, dan kan je beter zon grote tas nemen waar hier al over is gesproken gaat ook alles in maar die kan je lekker wegproppen zeg maar en dat gaat met deze bak niet lukken
Een handoekie over je stoel gaat hem niet worden he met een nat wetsuit zal je toch iets van een zeiltje over je stoel moet gooien. Je kan creatief met plastic aan de gang gaan maar ik denk dat je effe naar Halfords moet daar hebben ze van die nepleren stoelhoezen zoals je zelf al aan gaf. Kost het weer geld dus
Voor de kofferbak kan je bijvoorbeeld zo'n rubber mat op maat ( te groot is beter) laten snijden en die er in leggen met opstaande randen dan is je kofferbak redelijk waterdicht.
Ik heb dat rubber ooit eens gekocht toen ik nog een VW Transporter had, gekocht in Haarlem. Moet je maar effe zoeken op bedrijfswageninrichting. Maar kost ook weer een paar centen