Zwarte bak voor in de kofferbak

So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #25 November 04, 2012, 11:13:18
edit2Rapporteer  
Hou e wetsuit gewoon aan  
Is veel makkelijker kan je de volgende x gewoon weer  
Hoef je je niet om te kleden
Wordt  mijn autostoel dan niet zeiknat ?
Of is een handoekje er overheen al genoeg ?

Anders ga ik bij de Halfords kijken voor iets van een monteurs zeil voor over de stoel.
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #26 November 04, 2012, 11:37:59
edit2Rapporteer  
Zeg kerel heb je geld teveel ofzoow  Huh
Ik zie je hier alleen maar dingen poste van gekochte spullen, prima voor de economie hoor maar hier eest effe rond vragen scheelt een hoop geld. Zon plastick bak lijkt handig maar je hebt weinig ruimte achterin zie ik, dan kan je beter zon grote tas nemen waar hier al over is gesproken gaat ook alles in maar die kan je lekker wegproppen zeg maar en dat gaat met deze bak niet lukken  Roll Eyes
Een handoekie over je stoel gaat hem niet worden he met een nat wetsuit zal je toch iets van een zeiltje over je stoel moet gooien. Je kan creatief met plastic aan de gang gaan maar ik denk dat je effe naar Halfords moet daar hebben ze van die nepleren stoelhoezen zoals je zelf al aan gaf. Kost het weer geld dus  Grin

Voor de kofferbak kan je bijvoorbeeld zo'n rubber mat op maat ( te groot is beter) laten snijden en die er in leggen met opstaande randen dan is je kofferbak redelijk waterdicht. ThumpsUp
Ik heb dat rubber ooit eens gekocht toen ik nog een VW Transporter had, gekocht in Haarlem. Moet je maar effe zoeken op bedrijfswageninrichting. Maar kost ook weer een paar centen  Shocked
robbepop

Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #27 November 04, 2012, 12:03:28
edit2Rapporteer  
Gewoon leash gaan rijden, en op het moment dat het zand zichtbaar wordt in je achteruit kijk spiegel dan is het tijd om hem maar eens in te ruilen voor een nieuwtje. Werkt bij mij al jaren probleemloos.
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #28 November 04, 2012, 13:31:59
edit2Rapporteer  
Zeg kerel heb je geld teveel ofzoow  Huh
Ik zie je hier alleen maar dingen poste van gekochte spullen, prima voor de economie hoor maar hier eest effe rond vragen scheelt een hoop geld. Zon plastick bak lijkt handig maar je hebt weinig ruimte achterin zie ik, dan kan je beter zon grote tas nemen waar hier al over is gesproken gaat ook alles in maar die kan je lekker wegproppen zeg maar en dat gaat met deze bak niet lukken  Roll Eyes
Een handoekie over je stoel gaat hem niet worden he met een nat wetsuit zal je toch iets van een zeiltje over je stoel moet gooien. Je kan creatief met plastic aan de gang gaan maar ik denk dat je effe naar Halfords moet daar hebben ze van die nepleren stoelhoezen zoals je zelf al aan gaf. Kost het weer geld dus  Grin

Voor de kofferbak kan je bijvoorbeeld zo'n rubber mat op maat ( te groot is beter) laten snijden en die er in leggen met opstaande randen dan is je kofferbak redelijk waterdicht. ThumpsUp
Ik heb dat rubber ooit eens gekocht toen ik nog een VW Transporter had, gekocht in Haarlem. Moet je maar effe zoeken op bedrijfswageninrichting. Maar kost ook weer een paar centen  Shocked
Mwah, die plastic bak kostte 8,50 bij de Gamma Wink valt mee dus.
Ik weet dat een tas 7 euro goedkoper is, maar deze bak gebruik ik ook om onder mijn spullen te zetten wanneer ze binnen aan de kledingrek hangen, zodat het water opgevangen wordt Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.