Kitemaatjes gezocht voor Strand Horst/Muiderberg en Mirns/Workum

Patrick1982

Maart 07, 2013, 12:40:03
edit2Rapporteer  
Hej Mede kiters.

Vorig jaar deze site ontdekt....

Nu het weer mooier begint te worden zal het kitesurfseizoen niet lang op zich laten wachten.

Doe al jaren aan kiten op het land en ben een beginnende kitesurfer die zn uren moet maken.
Heb nog geen eigen kitesurfmateriaal maar wil het dit seizoen zeker gaan aanschaffen.

Ik zoek zowel beginnende als ervaren kitemaatjes (ook voor land kiten) om samen te kiten, ervaring uit te wisselen, ervaring op te doen en naar bv kitesurf evenementen te gaan.

Ik zit in de omgeving van Amersfoort. Mijn vaste spots zullen vooral Muiderberg en Strand Horst zijn.
Heb een auto dus een dagje strand of Friese Ijselmeer (waar ik overigens ook regelmatig te vinden ben) is dus ook zeker een optie.

Doe jij ook aan kiten of kitesurfen en zoek je nog kitemaatjes?

Let me know :-)

Patrick
matje75

Geen avatar

Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #1 Maart 07, 2013, 18:45:43
edit2Rapporteer  
altijd leuk, strand horst ken ik (nog) niet, maar Mirns/Workum des te beter.
Ben zelf "beginner".

mvg Mathieu
Calimero

Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #2 Maart 08, 2013, 08:13:36
edit2Rapporteer  
Dag Patrick,

Ik ben beginner met kiten, heb jarenlang gesurft op horst en afgelopen jaar de overstap gemaakt. We kunnen elkaar zeker op de hoogte houden als we gaan....hoe meer zielen..

Gr. Sander
Calimero

Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #3 Maart 10, 2013, 10:56:26
edit2Rapporteer  
Ik ga vanmiddag met een maatje t weer eens proberen...
Nightfly

Antwoord #4 Maart 11, 2013, 22:20:36
edit2Rapporteer  
Ben ook regelmatig op Horst te vinden. Vorig jaar april begonnen met kiten: eerst een dagje cursus bij Telstar en het afgelopen jaar zo veel mogelijk uren op het water gemaakt. Weekje Egypte in januari hielp goed. Woon in het pittoreske Vathorst.

Prima om een keer te meeten op Horst. Heb zelf ook een auto en ben in het begin veel naar Oostvoorne geweest en later Brouwersdam omdat je daar stabielere wind hebt. Maar als het goed waait blijft Horst imho de ideale beginnersspot.
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 Maart 11, 2013, 23:17:40
edit2Rapporteer  
Ben ook regelmatig op Horst te vinden. Vorig jaar april begonnen met kiten: eerst een dagje cursus bij Telstar en het afgelopen jaar zo veel mogelijk uren op het water gemaakt. Weekje Egypte in januari hielp goed. Woon in het pittoreske Vathorst.

Prima om een keer te meeten op Horst. Heb zelf ook een auto en ben in het begin veel naar Oostvoorne geweest en later Brouwersdam omdat je daar stabielere wind hebt. Maar als het goed waait blijft Horst imho de ideale beginnersspot.

Waarom rij je naar de kust als je ook naar Mirns or Workum kan gaan als beginner? Daar kan je veel beter leren kiten namelijk dan aan de kust.
Nightfly

Antwoord #6 Maart 12, 2013, 07:55:30
edit2Rapporteer  
Omdat het ongeveer even ver rijden is en de wind aan de kust vaak net iets beter was. En ik had het idee dat je op Oostvoorne net iets meer ruimte hebt als beginner op dagen dat het goed waait.
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #7 Maart 12, 2013, 12:01:52
edit2Rapporteer  
Omdat het ongeveer even ver rijden is en de wind aan de kust vaak net iets beter was. En ik had het idee dat je op Oostvoorne net iets meer ruimte hebt als beginner op dagen dat het goed waait.

Duidelijk. Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.