|
feddomw
Gast
|
Wat is er waardeloos, Marc?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
simpel: t waait daar bijna nooit op een event... en de windrichtingen zijn beperkt + klotsbak.. en laat me raden het wordt zeker weer het O'neill Mini KTE...dus andere wetsuite merken mogen niet vertegenwoordigd worden.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Uh hoe kom je fatsoenlijk bij de spot, de wind en sowieso niet echt goed voor freestyle...
|
|
|
feddomw
Gast
|
OK, dus de locatie vinden jullie ruk. Duidelijk.
Qua beperkte windrichting is alles langs de kust hetzelfde behalve ZE. Wadden vallen natuurlijk af qua logistiek voor bezoekers.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
OK, dus de locatie vinden jullie ruk. Duidelijk.
Qua beperkte windrichting is alles langs de kust hetzelfde behalve ZE. Wadden vallen natuurlijk af qua logistiek voor bezoekers.
Op de Dam parkeer je feitelijk aan het strand en je bent klaar. Wat vind jij ervan dan?
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Brouwersdam stond toch ook eerst op de planning om als locatie te dienen?..
|
|
|
feddomw
Gast
|
Op de Dam parkeer je feitelijk aan het strand en je bent klaar. Wat vind jij ervan dan?
Geen mening eigenlijk. Ik vermoed dat commerciele belangen bepalen waar een event komt (dat prijzengeld moet ergens vandaan komen ) en dat Scheveningen bijvoorbeeld in de ogen van de sponsors veel meer mensen trekt dan de Brouwersdam, simpelweg omdat je er met OV komt en het in de Randstad ligt (=meer mensen). Maar dan zou zoals jij aangeeft Marc, Noordwijk mijn voorkeur hebben vanwege beters omstandigheden, ruimer strand.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Geen mening eigenlijk. Ik vermoed dat commerciele belangen bepalen waar een event komt (dat prijzengeld moet ergens vandaan komen ) en dat Scheveningen bijvoorbeeld in de ogen van de sponsors veel meer mensen trekt dan de Brouwersdam, simpelweg omdat je er met OV komt en het in de Randstad ligt (=meer mensen). Maar dan zou zoals jij aangeeft Marc, Noordwijk mijn voorkeur hebben vanwege beters omstandigheden, ruimer strand. Duidelijk, maar dat bedoel ik ook.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Als rasechte scheveninger....ben ik het geheel eens met Marc en Feddo Zeker nu de hele boulevard een metamorfose heeft gehad. Mooi, maar het aantal parkeerplaatsen is nog verder teruggelopen. Wel komt de tram letterlijk tot aan het strand. Verder is Noordwijk ook tegenwoordig betaald en beperkt parkeren. En minder goed bereikbaar met het OV.
|
|
|
rocket man
|
Verder is Noordwijk ook tegenwoordig betaald en beperkt parkeren. En minder goed bereikbaar met het OV.
Als je het week later laat gebeuren is het gratis (1 Okt - 30 Maart)
|
|
|
drifter
|
Ga jij 500 duitsers vertellen dat er een wedstrijd gebied is, en daar gelieve uit te blijven?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ga jij 500 duitsers vertellen dat er een wedstrijd gebied is, en daar gelieve uit te blijven?
Dat getuigd dan wel van een enorme dosis geduld Helaas zijn ze nu al doorgetrokken tot en met de zandmotor. Kwestie van weken/dagen voordat ze ook Scheveningen weer overgenomen hebben...daarna wassenaar, katwijk, noordwijk... Tja, de kust is van iedereen!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Dat getuigd dan wel van een enorme dosis geduld Helaas zijn ze nu al doorgetrokken tot en met de zandmotor. Kwestie van weken/dagen voordat ze ook Scheveningen weer overgenomen hebben...daarna wassenaar, katwijk, noordwijk... Tja, de kust is van iedereen! Inderdaad, toch denk ik wanneer er een event is met boten er omheen dat het allemaal wel mee valt. Was vorig jaar ook zo.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Helaas zijn ze nu al doorgetrokken tot en met de zandmotor. Kwestie van weken/dagen voordat ze ook Scheveningen weer overgenomen hebben...daarna wassenaar, katwijk, noordwijk...
|
|
|