HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Weet je ook ongeveer waar ze zitten ? Anders eerst de grofweg de plek opzoeken (struts of LE) Daarna de desbetreffende tube uit je kite halen (hoeft niet compleet los) en onder water houden om te kijken waar de gaatjes zitten. Repareren met tear-aid (gewoon over de gaatjes heen plakken, en zorgen voor afgeronde plakkers)
|
|
|
wazzaah
|
LE of tube eruit halen. Oppompen en met nat keukensponsje met afwasmiddel over de hele tube strijken. Zie je vanzelf waar de gaatjes zitten.
Zou echter beginnen met controleren van ventielen.
|
|
|
onzin
|
Weet niet waar ze zitten hij is in de bosjes terecht gekomen dus hij zal wel redelijk geperforeerd zijn. Maar kan ik de le en de struts er helemaal uit halen het is ook octopus systeem
En hoe krijg ik het er weer een beetje normaal terug in ?
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Zoek op Internet Youtube op filmpjes met uitleg. Ik probeerde de zoektermen bladder en kite en dat leverde meteen heel wat hits op. Wellicht aanvullen met jouw merk en je krijgt de info die je zoekt. Of een ander merk dat het "octopus" systeem gebruikt.
|
|
|
onzin
|
Dat ga ik maar is bekijken dan
|
|
|
geloof68
|
Alternatief is opsturen naar een reparateur. Repareren van bladder bij het Octopussysteem is arbeidsintensiever dan bij het door de meeste andere merken gebruikte one-pumpsysteem.
|
|
|
onzin
|
Snap er echt geen hol van probeer de le eruit te halen maar lukt niet zit naar octopus systeem te kijken krijg het niet los van elkaar dus ook de le er niet uit help help
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
als je het echt niet snapt stuur je hem gewoon naar een reperatie bedrijf. betaal je paar tientjes en dan heb je hem 100% goed gerepareerd terug en weet je dat je er weer lekker mee kan kiten.
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Als je een tube eruit haalt kan je het beste aan het andere uiteinde een touwtje knopen. Je trekt dan de tube eruit en tegelijk trek je het touwtje door je kite. Wil je je tube weer terug doen kan je deze weer aan het touwtje terug knopen en voorzichtig terug trekken.
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Je gaat naar het zwembad in je wijk of dorp. Pomp je kite op en spring ermee in't water om onderwater de lekken te vinden. Aanduiden met een watervaste stift. Met wat geluk zit de lek nabij de rits. Tear-Aid A erop
|
|
|
onzin
|
Blijkt wel dat dit dus niet voor mij weg gelegd is maar goed het is me gelukt heb hem eruit. Nu de volgende stap maar de gaatjes vinden
|
|
|
|
onzin
|
Heb eindelijk m'n nieuwe le en struts binnen nou had ik de koorden erdoorheen wil ik de le erdoor trekken koord los kan ik weer opnieuw beginnen wat is makkelijk eerst met de struts beginnen of eerst met de le
Graag jullie tips
|
|
|