tgroot
|
ik snap dus niet waarom youri zijn sprong nog inzet, oke het is een slomo in het echt gaat het sneller, maar hij moet nog uithaken als hutter al is gecrashed.
Ken de regels niet precies, maar youri neem hier het risico. hij had ook om kunnen draaien . . . .
jammer maar hij komt nog wel terug dit seizoen
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Klopt, daarentegen heeft ie geen gevaarlijke situatie veroorzaakt, naar mijn idee. Gewoon iemand die wil winnen en de gok neemt.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wanneer de kite van Hutter niet naar beneden was gegaan dan was er niets gebeurd. Ik denk dat Youri daar de gok op gebaseerd heeft.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
youri is in een duister verleden aan de slufter gewend geraakt. en dacht waarschijnlijk, als het daar kan dan kan het hier ook.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
youri is in een duister verleden aan de slufter gewend geraakt. en dacht waarschijnlijk, als het daar kan dan kan het hier ook. Lekkere opmerking weer... Is nergens voor nodig!
|
|
|
wazzaah
|
Wat als t een filmpje was geweest van een of andere boerenl#l op Workum of een duitser Denk dat de reacties dan wel duidelijk waren geweest, Youri heeft gewoon gok genomen. Had ie 1 meter meer downwind gestuurd was er niks gebeurd.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik wil het filmpje nog steeds een keer in realtime zien, slomo vertekent enorm!
|
|
|
|
geloof68
|
Ik zie geen overtreding. Jullie wel?
|
|
|
Morres
|
ja zou ook kunnen denken, waarom probeer die dude zn kite niet in de lucht te houden.diskwalificatie vind ikw at overdreven, maar het gaat idd niet zoals het wellicht moet.
|
|
|
geloof68
|
Jaren geleden was Yoeri op de Grevelingen bezig. Hij landde toen ongeveer 2 meter voor de basaltblokken na wat gehandlepass . Deze actie in Dahkla oogt in vergelijking met de sprong bij de Grevelingse basaltblokken relatief safe.
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
is nou de diskwalificatie nou ook qua punten voor Youri nou zo dat hij de wereld titel van 2013 verspeeld heeft of werkt dat anders.
|
|
|
wazzaah
|
Nee, hij mag in de dubbels gewoon meer meedoen.
Zo ie zo mag je 1 of 2 wedstrijden laten vallen, afhankelijk van het aantal stops. Iedere rider laat dus aan het eind van de stops zijn 2 slechtste resultaten vallen.
|
|
|
|
Morres
|
Jaren geleden was Yoeri op de Grevelingen bezig. Hij landde toen ongeveer 2 meter voor de basaltblokken na wat gehandlepass . Deze actie in Dahkla oogt in vergelijking met de sprong bij de Grevelingse basaltblokken relatief safe. haha zag hem hetzelfde doen in Palmones in maart 2009
|
|
|