Reisverzekering dat alles vergoed: kites/boards/camera's/ect.

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Maart 23, 2013, 20:32:28
edit2Rapporteer  
Zoals de topictitel al aangeeft ben ik opzoek naar een reisverzekering die echt alles vergoed zoals kites/boards/camera's/ect. En ook nog tot een redelijk hoog bedrag.

Dit omdat ik op kitevakantie (NKV kitecamp 2013) ga en een lang weekend weg met vrienden.

Al met al, mensen die hier ervaring mee hebben?
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #1 Maart 23, 2013, 21:04:21
edit2Rapporteer  
Ik heb een doorlopende reisverzekering bij Interpolis die o.a. diefstal van kitespullen vergoed. Er zijn wel wat kleine voorwaarden zoals dat je de spullen niet in je auto mag opslaan en zij de aansprakelijkheid bij ongevallen niet vergoeden (maar dat heb je al via de NKV). Kijk ook even naar je ziektekostenverzekering want bij medische kosten als gevolg de beoefening van extreem sporten zitten nog wel eens wat addertjes onder het gras. Kijk vooral naar reisverzekeringen die skiën niet uitsluiten, meestal hebben zij een vergelijkbare clausule voor kiten.

Ik heb het pas nog uitgezocht omdat ik een week in Brazilië ga kiten.
Sayootje

Berichten: 296
Logs: 0 | 511 uur
Antwoord #2 Maart 23, 2013, 21:46:51
edit2Rapporteer  
kostbaarheden buitenshuis bij centraal dekt tot 5000 volgens mij, geen laptops, tablet enzo echt alleen voor je sportspullen. Altijd handig voor dat wat je reis niet dekt.
CouchKiter

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #3 Maart 23, 2013, 22:57:04
edit2Rapporteer  
Sportzeker.nl in combinatie met de aansprakelijkheidsverzekering van het NKV. Een keer nodig gehad met schade aan kite. Prima club.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 Maart 24, 2013, 18:42:06
edit2Rapporteer  
Mark vna Sportzeker ff bellen(europeesche)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.