Zanzibar

2ndlife

Berichten: 79
Februari 15, 2013, 18:34:46
edit2Rapporteer  
Dames en Heren,

Na lang wikken en wegen is de beslissing gevallen op Zanzibar voor de vakantie van komende zomer. Nu loop ik alleen tegen het probleem aan dat er in de maand juni geen vluchten vertrekken naar Zanzibar van Arke fly en/of Jet air. Kan er iemand mij vertellen waarom dit is en wat goede alternatieven zijn om uiteindelijk toch in Zanzibar te komen. Heeft er iemand daarnaast nog aanbevelingen mbt accomodatie (ik zit zelf te denken aan christal resort of Paya bij Night???)

Kan er iemand mij weer een stukje verder helpen richting Zanzibar???

Thanks,

Patrick
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #1 Februari 15, 2013, 18:39:24
edit2Rapporteer  
lekker in paje gaan zitten. 
Volgens mij vliegen ze alleen op zondag kijk anders even op skyscanner.nl
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #2 Februari 15, 2013, 20:41:51
edit2Rapporteer  
jetairfly vliegt op zondag heen en op maandag terug
2ndlife

Berichten: 79
Antwoord #3 Februari 16, 2013, 14:09:37
edit2Rapporteer  
Ik zie dat Jetair elke zondag gaat alleen niet in de maand juni???? Weet iemand waarom???
flydean

Berichten: 12
Antwoord #4 Februari 17, 2013, 14:04:26
edit2Rapporteer  
Jetair heeft 7 april laatste vlucht, en de eerstvolgende vlucht is op 30juni. Deze stop is er wegens het regenseizoen.
Is iemand al in Mombasa of Zanzibar geweest in februari?
Lord of the Boards

Berichten: 869
Antwoord #5 April 04, 2013, 07:53:56
edit2Rapporteer  
Deze stop is er waarschijnlijk omdat er niet veel animo is onder "normale" toeristen om naar Zanzibar te gaan. Misschien omdat ze denken dat het regenseizoen is. Juni is echt geen regenseizoen meer.
Sterker nog, we zitten nu midden in het regenseizoen hier op Zanzibar, maar de vogels fluiten, het is 30 graden en volop zon! Af en toe hebben we wat regen in de nacht of ochtend en tot nu toe maar 2 dagen gehad die helemaal bewolkt waren.

Het windseizoen begint echt weer in juni dus om te kiten is dat een prima maand om naar Zanzibar te komen. Condor vliegt ook rechtstreeks op Zanzibar vanaf Frankfurt. Anders kun je ook kiezen om naar Dar es Salaam te vliegen en daar een binnenlandse vlucht te pakken. Precision Air heeft degelijke nieuwe vliegtuigen :-)

Mocht je nog op zoek zijn naar accommodatie, dan kan ik www.bellevuezanzibar.com aanbevelen. Een erg gezellig guesthouse, lekker onegedwongen en met erg goed eten! Dit guesthouse ligt 5 km vanaf de kitespot, maar met een dagelijkse taxiservice naar de kitespot of downwinderservice (!) is dit geen enkel probleem.
En ja, ik werk momenteel bij Bellevue, maar als dat niet zo was dan zou ik het ook aanbevelen!

Groeten,

Jan
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.