Flyingtrunkie
|
Is er iemand hier die Vanuit ongeving van Lisse zuid-holland gaat ? Zou graag mee willen rijden met iemand,, Greetz
Mocht het as zaterdag toch nog goedkomen met de voorspellingen, dan is er kans dat ik vanuit Sassenheim die kant op ga!
|
|
|
pimpoldi
|
deze zaterdag word niks denk ik, maar die week erna ? Ook vanuit sassem???
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
deze zaterdag word niks denk ik, maar die week erna ? Ook vanuit sassem???
sorry dan kan ik niet..
|
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
da's nog ver weg... kan nog alle kanten op. Hopelijk veel meer W en minder Z
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Echt zo'n schematje dat elke dag compleet anders is ja.
Als de windrichting en sterkte alle kanten op schiet heb je pas zekerheid de avond voor de dag zelf in mijn ervaring, en zelfs dan niet eens altijd...
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Nja je hebt meestal wel een beetje een beeld of het een beetje gaat waaien of het windstil is, heb ik het idee. Maar dat kan ook nog eens een paar dagen schelen, waardoor je er eigenlijk helemaal niks aan hebt
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik snap overigens de keuze voor deze spot niet helemaal... Is ZW niet de overheersende windrichting als het een beetje waait???
|
|
|
Tim_GTS5
|
Er is een poll geweest JB en de meeste stemmers vonden dit dus de beste lokatie.....beetje ondoordacht ook en niet echt makkelijk bereikbaar voor mensen uit het hele land de lokatie ouddorp.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Uit de poll kwamen de sluf en wijk naar voren. Sluf was lastig ivm het ontbreken van een strandtent en wijk wordt al de NKV ledenvergadering gehouden. Daarnaast was het zeer kort dag om iets van grootte te organiseren en met alle hulp die we kregen van Element-events en Strandpaviljoen C-side is er voor Ouddorp gekozen wat voor alle kiters uit het noorden maar 15min verder rijden is als de Slufter.
Windrichting is altijd een lastig punt, maar de kans is er dat het zaterdag gewoon sideshore wordt. Daarnaast is Ouddorp een goede spot voor thermische NO-O wind die we afgelopen weken gehad hebben. Jammer genoeg was het net een paar graden te koud!
|
|
|
Yoram
|
Er is een poll geweest JB en de meeste stemmers vonden dit dus de beste lokatie.....beetje ondoordacht ook en niet echt makkelijk bereikbaar voor mensen uit het hele land de lokatie ouddorp.
Volgens mij vonden de meeste stemmers de Slufter de beste locatie....Mijn inziens was Kijkduin/Scheveningen/Katwijk centraler en beter bereikbaar. Maar goed, belangrijkste is de wind, de rest is wel een oplossing voor Edit: Evan was me net voor.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik hou het graag simpel..............wat is nu een half uurtje of uurtje rijden als je daarvoor een leuke dag of middag hebt met je surfmatties................ Maw gelul in marge al het om reistijd gaat....
Oeps ben ik nu weer te direct?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik hou het graag simpel..............wat is nu een half uurtje of uurtje rijden als je daarvoor een leuke dag of middag hebt met je surfmatties................ Maw gelul in marge al het om reistijd gaat....
Oeps ben ik nu weer te direct?
Nope precies goed.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Inderdaad, iemand die daarover zeurt was al niet van te komen lijkt me. Als je vanuit Groningen wilt komen maakt dat extra half uurtje ook niks meer uit.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Voor een enkele keer maakt het me niet uit en ik vind het ook leuk om eens een andere spot te bezoeken. Echter, wanneer je ten noorden van Amsterdam woont is het gewoon een tyfuseind rijden. Ik zeg niet dat het nou perse Wijk had hoeven zijn maar een iets meer centralere locatie was beter geweest. Langevelderslag is zo'n beetje het meest centraal voor heel NL.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Als het zaterdag door gaat, dan kom ik waarschijnlijk even langs met mijn vriendin, maar neem geen spullen mee. Ben nog nooit op zee geweest en denk dat het voor een zwemmende beginner in een wetsuit nog te koud is. Ik neem daar gewoon een bungalow en hotel en maak d'r wel een weekendje weg van met mijn vriendin
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het is zoals het is, betekend voor mij wel dat ik nu de afweging maak wel of niet gaan. Ik heb besloten om te gaan als de wind aan gaat dus echt wel een mininmale 20 knopies. En helaas ziet het er nu nog niet naar uit dat dit gehaald gaat worden.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Maak jullie maar niet meer druk om zaterdag, met de huidige zeewatertemperatuur is de kans enorm dat we bij een westenwindje dikke zeemist krijgen waarbij niets te zien is en het niet warmer als 5-6gr wordt.
We gaan nu druk op zoek naar alternatieven! Binnenkort meer info.
|
|
|