Wimt-compilatie

Wimt

Juni 26, 2013, 13:42:27
edit2Rapporteer  
Is niet de bedoeling, hier een totale compilatie weer te geven, slechts een indruk schater schater

Zou mooi zijn als de moddermannetjes schrijfruimte tussen de fotos maken, kan ik zelf niet, denk ik.
nummeren mag natuurlijk ook wel.
DM2008

Antwoord #1 Juni 26, 2013, 13:46:08
edit2Rapporteer  
Maar.... wat is het?? Wink
stefan@

Logs: 0 | 464 uur
Antwoord #2 Juni 26, 2013, 14:22:07
edit2Rapporteer  
ziet eruit als totaly braincracking
Splitrr

Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #3 Juni 26, 2013, 14:29:20
edit2Rapporteer  
Jer76

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #4 Juni 26, 2013, 14:36:50
edit2Rapporteer  
diy earplugs
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Juni 26, 2013, 14:40:21
edit2Rapporteer  
1. Pinda board
2. ?
3. Pomp met stoffilter
4. Eigenbouw depower systeem
5. Eigenbouw bar en CL
6. Eigenbouw depowerlijn met PU tubing tegen slijtage
7. Aanpassing Naish footpad met custom "teen ribbel"
8. Wimt's custom stoelhoes om zijn tedere lederen zetels te beschermen tegen zand en zout water
9. Gok: waterpomp om spullen schoon te spuiten na sessie?
10. Zandzak om op een opgepompte kite te leggen?
11. Zelfgemaakte oordoppen?

My two cents Wink
gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #6 Juni 26, 2013, 15:10:29
edit2Rapporteer  
Wimt, je moet snel een eigen merk starten! De ratlook is al jaren hot!
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #7 Juni 26, 2013, 15:21:13
edit2Rapporteer  
Hehehe mooi man, build from scrap Grin !
Wimt

Antwoord #8 Juni 26, 2013, 15:38:04
edit2Rapporteer  
Je hebt het goed, Michiel. 2 is directional met multi multi concaaf, gemaakt dmv plasticschrootjes als vorm, waarna het vacuum de concaafjes maakt. Plastic schrootjes hebben nml. tussenschotjes, die dit concaaf veroorzaken.
9: dat is om goedkoop van Maastricht naar kiteoord te kunnen gaan, rijd nu 1 op 15, binnenkort helemaal op water.
4: ik heb 5de lijn als safety, bij erg hard weer, en dat andere lijntje met die lus, is bij unhooked: dan is de depower drie-dubbel, en word je niet zo meegesleurd, terwijl je toch niet hard uit de lucht valt.
Heeft verder een anti-in-de-war raak sys met de 5de lijn, heb ik al 6 jaar. Rotatie werkt met rvs-lager, met off-shore vet gesmeerd, en aaan beide kanten een viltlaag. Roteert altijd vanzelf en probleemloos.

Toch wel zeer veel respect, Michiel, dat je deze dingen doorziet.

Pomp inderdaad met plasticlijm een sponsje opgeplakt, zodat de pomp altijd zandloos en licht pompt, en dus ook geen zand in de kite komt (voorkomt lekkages).

Die zandzak werkt altijd super, moet wel bepaalde afmetingen hebben, anders werkt het niet goed.
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #9 Juni 26, 2013, 15:47:56
edit2Rapporteer  
Zon stoffilter voor de pomp zat ik ook aan te denken, scheelt wel wat in pompweerstand lijkt me is het niet?
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #10 Juni 26, 2013, 16:14:15
edit2Rapporteer  
wimt... is het niet wijs om een behuizing te maken voor je 1 op water generator... dalijk rij je een op strandzand, betwijffel of dat je auto dat ook waardeerd.
KappuhH

Antwoord #11 Juni 26, 2013, 17:13:05
edit2Rapporteer  
Fantastisch Wim, hoe je van de meeste mooie spullen echt iets lelijks weet te maken!
Wimt

Antwoord #12 Juni 26, 2013, 17:55:19
edit2Rapporteer  
Daar ben ik het nou mee eens. Zo is het ook met mijn vriendin gegaan.

Eagle snap ik niet helemaal, heeft denk ik iets te maken met een zandruiter, en Jezus die op water loopt, zogauw ie zijn wederopstanding heeft gedaan vanuit zijn behuizing

Siliconenslang op groot ventiel maakt pompen makkelijk. Dubbeknikken is genoeg om dicht te zijn, zit toch een stop op.

Kleppenriem van Mondeo als voetband; zit niet in de weg, staat toch open, en kun je toch springen (ben geen Mito), bij elke garage gebruikt gratis te krijgen, en is max. hergebruik.
Ocean-Limbo

Antwoord #13 Juni 26, 2013, 20:38:40
edit2Rapporteer  
sommige foto's hebben een hoog CSI-gehalte ......  Shocked

foto's van een macaber, ranzig, luguber ...plaats die likt ....  Grin
Peer

Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #14 Juni 26, 2013, 21:00:57
edit2Rapporteer  
Mooi hoor ThumpsUp, vooral het feit dat de spullen pretentieloos, gerecycled en ongelikt zijn spreekt me enorm aan. Heerlijk! Wimt = de grootste vernieuwer in de kitesport sinds peter lynn en de wipikabroers...

Wimt verdient een monument, ik snap werkelijk niet waarom Wimt nooit in man bijt hond of een ander vreemde vogel programma is opgedoken. (Of heb ik wat gemist). Deze grote eer komt hem namelijk echt toe... Lig hier altijd al dubbel, kan alleen maar beter worden met bewegende beelden... Ga de redactie van MBH nu benaderen...
Ocean-Limbo

Antwoord #15 Juni 26, 2013, 21:03:45
edit2Rapporteer  
@Peer,

mooi initiatief ........ Joepie

ik ken Wim al een aantal jaren. We hebben al veel meegemaakt ...daarvan kan ik me nog veel herinneren (hij niet). ....
Over Wims leven kun je een boek schrijven ..... boeiend en bizar ..... Grin
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #16 Juni 26, 2013, 21:25:51
edit2Rapporteer  
mis ik niet iets van een bamboe bordje of zo?
BaSS

Antwoord #17 Juni 26, 2013, 21:35:06
edit2Rapporteer  
Fantastisch Wim, hoe je van de meeste mooie spullen echt iets lelijks weet te maken!

hahaha Smiley
Wimt

Antwoord #18 Juni 26, 2013, 23:01:06
edit2Rapporteer  
Komen nog wat fotos, lukte niet vanaf mobiel.

Ja, bamboe board ligt nog in Bali, zal wel een local op surfen (ik wildde daar blijven).

Ben meer iets voor showroom. Zal ik me eerst bezuipen, dan pas ik helemaal in die elite.

Let wel: ik ben geen persoonlijkheid. Noem mij zo, en dat is dan een grote belediging. Persoonlijkheid is ego, egoisme, je afscheiden en niet bij de rest horen.
Ik streef, zoals iedere yogi, naar onpersoonlijkheid, zodat ego, egoisme, geen kans krijgen.

Tsja Limbo, wat ik mij niet kan herinneren, zit in mijn verdringingshoekje. Zo wat ik mij nog kan herinneren, liggen al onze discussies daar. Zo pijnlijk, dat ik mij nog bewust ben van het verdringen van die discussies daarheen. Moet vreeeeselijk zijn geweest, en verklaart waarom ik straks met recht in showroom verschijn. Met alleen een schaamlapje voor waarschijnlijk.

Omdat jij, goeie Peer, nog steeds mijn echt enige fan bent, krijg jij die ribbeltjes-directional kado. Ik kom nog wel in Friesland, neem ik 'm mee.
De eerst volgende 10 fans, krijgen ook wat kado, daarna is mijn geld op, en moet ik weer naar het loket.
Peer

Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #19 Juni 26, 2013, 23:37:05
edit2Rapporteer  
Ah dat is goed nieuws Wim! Ik wilde juist een directional gaan bouwen....
Was van plan een kiteboard te maken dat loopt op zuiver water... is dat een idee? Hoeft dus nu niet meer. Zou bijna vragen of je hem wil signeren, maar dat is ook ego, en kan dus niet..

Maar we hoeven toch niet bang te zijn je te moeten missen op het water? Ga je echt alles weggeven?

Wimt

Antwoord #20 Juni 26, 2013, 23:51:26
edit2Rapporteer  
Tsja Peer, ik behandel mijn fans echt niet zo goed: die directional is zwaar klote, maar je mag 'm hebben, scheelt me een ritje naar de bult.

Ik stel ook voorwaarden aan mijn fans: die eerstvolgende 10 fans hebben mi jn stiekume tijdslimiet al overschreden, dus verrek maar. Wees blij dat ik je niet vervolg en volg (omgekeerde stalking).

Ja, wil je mij volgen, dan moet je mij eerst afschudden, anders blijf je in cirkeltjes lopen. Dan weet je nooit, wie de fan is en wie de verafgode. Maar echt, ik luister naar mijn fans: roep je 'GOD', dan draai ik me naar je toe. Ben nu niet voor niets soeverijn: kan nu mijn eigen koninkrijk stichten, maagden eerst

Hier nog die fotos van die snelle oppompventiel, en de voetbanden van de Mondeo
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.