Nog mensen Fuerteventura periode 23 mei ?

BaSS

Mei 14, 2013, 01:06:56
edit2Rapporteer  
Ik ben vanaf 23 mei met vriendin en kind (3jr) 12 dagen naar Fuerteventura, de reden voor de keuze mag duidelijk zijn...

Het is een vakantie... maarrr wellicht zijn er daar nog meer hollanders in dezelfde periode en kunnen we eens een dagje afspreken en gezamelijk naar een andere/nieuwe spot gaan - of gewoon dezelfde natuurlijk...

We zitten in een hotel aan flag beach (Tres Islas) en huren een auto dus iemand oppikken kan eventueel ook.

Ik ben wel nog redelijk beginner dus wil niemand in de weg zitten ..maar daarentegen ben ik dan wel steeds weer onder de indruk van alles wat jij wel reeds kan Wink

Natuurlijk geheel zonder verplichting hier/noch daar, stuur me een pm mocht je daar zijn in dezelfde periode.

Bas

Nature

Antwoord #1 Mei 14, 2013, 09:49:00
edit2Rapporteer  
Yeah !
Wij van Nederland-kitetravel.nl zijn dan ook op het eiland Smiley   26 Mei - 2 juni.
Wij hebben ook ervaren instructeurs mee die je een beetje in t oog kunnen houden en je wat tips en tricks kunnen geven (gratis)

Wij zitten in t midden van het eiland zodat wij mooi overal snel kunnen zijn Smiley  Uiteraard ben je meer dan welkom om gezellig met ons te komen kiten.
Zijn met 8 man momenteel

Mijn nummer is 06 341 351 81
Mail:  info @ nederland-kitetravel.nl   

BaSS

Antwoord #2 Mei 14, 2013, 14:10:02
edit2Rapporteer  
Hah, geweldig, telefoonnummer opgeslagen, ik neem beslist contact op om jullie eens op te zoeken.
Heel veel plezier gewenst alvast!

(heeft kitetravel geen bestemmingen in de wintermaanden?)
Nature

Antwoord #3 Mei 14, 2013, 18:29:34
edit2Rapporteer  
Top man zie je daar!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.