Gevonden /Crazy Fly Board verloren Oostvoorne (3 juni, rond 17:00 uur)

-=Banzai=-

Berichten: 98
Logs: 0 | 197 uur
Juni 03, 2013, 21:04:52
edit2Rapporteer  
Hoi !

Ik heb vandaag me kiteboard verloren op Oostvoorne tijdens een Noorden wind. Merk Crazy Fly. De board is waarschijnlijk afgedreven richting Ouddorp of Rockanje.Er zit een KNRM (ik heb ze op de hoogte gebracht) sticker met me 06 nummer op de achterkant.

Mocht iemand me board vinden dan krijg je een beloning van me Smiley
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #1 Juni 03, 2013, 21:35:12
edit2Rapporteer  
Waarom komen er steeds vaker berichten hier voorbij dat mensen hun spullen kwijtraken, terwijl ze aan het kiten zijn met AFLANDIGE WIND ?
-=Banzai=-

Berichten: 98
Logs: 0 | 197 uur
Antwoord #2 Juni 03, 2013, 23:10:47
edit2Rapporteer  
Ik was bewust met laag getij gegaan (sideshore). Op de plek waar ik me board verloor kon ik staan. Helaas door de slib, de wind die flink aantrok en de chop golven, ben ik helaas me board uit het oog verloren. Dikke pech, ik had me trick wat dichter aan de kant moeten doen of langer moeten bodydraggen.   Undecided
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #3 Juni 04, 2013, 09:50:37
edit2Rapporteer  
Noord is niet aflandig op oostvoorne hape . . Overbodige matige opmerking. Er zijn gisteren wel heel veel boards verloren zo te zien Smiley
-=Banzai=-

Berichten: 98
Logs: 0 | 197 uur
Antwoord #4 Juni 04, 2013, 20:36:41
edit2Rapporteer  
Vanmiddag werd ik door een aardige mevrouw gebeld. Ze had me board vanochtend ter hoogte van Oostvoorne / Rockanje op het strand gevonden.   ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.