RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Dikke bakken en hij gaat met z'n twintip  Beetje lomp van die surfer om door die kite heen te gaan. Ruimte en tijd zat om van de golf af te gaan, dus hij moet niet mauwen.
|
|
|
Tim_GTS5

|
Holy sh*t  , die boten ook bijna meegenomen in de golven haha. Gaaf filmpie ! Jammer van die Edge 
|
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Die kiter heeft daar natuurlijk helemaal niks te zoeken. ik denk niet dat die surfer veel tijd/mogelijkheden had om de yard sale van mr. Edge te ontwijken. Blijft een vervaarlijke golf, mooi shot ook als er twee op/in zitten, je ziet die achterste zo rond tollen 
|
|
|
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
|
Dikke bakken en hij gaat met z'n twintip  Beetje lomp van die surfer om door die kite heen te gaan. Ruimte en tijd zat om van de golf af te gaan, dus hij moet niet mauwen. Welke kant wil je opgaan als je in de barrel zit?
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Holy sh*t  , die boten ook bijna meegenomen in de golven haha. Gaaf filmpie ! Jammer van die Edge  Als ik het goed lees zat er een fotografe in die boot die bijna omflipst, die is met ernstig rugletsel in een ziekenhuis opgenomen. Edge = verdiende loon. Vast van een Rus.
|
|
|
BaSS

|
Waarom heeft die kitesurfer daar niks te zoeken, is die golf eigendom van de surfers? (tis niet alsof zo'n kite niet opvalt boven zon golf uit  )
|
|
|
feddomw
Gast
|
Waarom heeft die kitesurfer daar niks te zoeken, is die golf eigendom van de surfers? (tis niet alsof zo'n kite niet opvalt boven zon golf uit  ) Omdat Teahupoo niet de spot is om met je Edge 13 en TT te gaan varen. Daarom. Iets met respect voor de locatie en je mede-watergebruikers. De Edge heeft uberhaupt niets in de golven te zoeken.
|
|
|
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
|
Ben ik het niet mee eens, wanneer hij het wilt kan hij daar gewoon gaan kiten. Dat zijn skills niet goed genoeg zijn is wat anders.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ben ik het niet mee eens, wanneer hij het wilt kan hij daar gewoon gaan kiten. Dat zijn skills niet goed genoeg zijn is wat anders.
Dan wil ik ook nooit meer gezeur horen over drukke dagen op Playa, Bdam, Slufter, enz... Het gaat niet er om of het MAG, het gaat er om dat je overduidelijk geen enkel begrip hebt of respect voor anderen.
|
|
|
Marc_87
Moderator

|
Dan wil ik ook nooit meer gezeur horen over drukke dagen op Playa, Bdam, Slufter, enz... Het gaat niet er om of het MAG, het gaat er om dat je overduidelijk geen enkel begrip hebt of respect voor anderen. Uh ik zeg dat het druk is, maar ik heb er geen last van tegenwoordig. Ik zie het gewoon als bewegende boeien.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Dan wil ik ook nooit meer gezeur horen over drukke dagen op Playa, Bdam, Slufter, enz... Het gaat niet er om of het MAG, het gaat er om dat je overduidelijk geen enkel begrip hebt of respect voor anderen. Uh ik zeg dat het druk is, maar ik heb er geen last van tegenwoordig. Ik zie het gewoon als bewegende boeien. LOL. Die Edge was een soort stationaire boei dan? We kunnen het er denk ik over eens zijn dat deze vent daar niets te zoeken heeft. Het mag wel, maar is debiel dom en onhandig en respectloos.
|
|
|
Marc_87
Moderator

|
Dan wil ik ook nooit meer gezeur horen over drukke dagen op Playa, Bdam, Slufter, enz... Het gaat niet er om of het MAG, het gaat er om dat je overduidelijk geen enkel begrip hebt of respect voor anderen. Uh ik zeg dat het druk is, maar ik heb er geen last van tegenwoordig. Ik zie het gewoon als bewegende boeien. LOL. Die Edge was een soort stationaire boei dan? We kunnen het er denk ik over eens zijn dat deze vent daar niets te zoeken heeft. Het mag wel, maar is debiel dom en onhandig en respectloos. Dat respectloos is een klein beetje onzin, hij had alleen even 30 seconde moeten wachten met de golf in varen.
|
|
|
|
Snackyman

Logs: 0 | 6 uur
|
Ben ik het niet mee eens. Als je skills niet voldoende zijn om zo'n gevaarlijke spot te bevaren moet je slim genoeg zijn om andere niet in gevaar te brengen. Het had ook fout af kunnen lopen met de surfer die er dwars door heen gaat.
|
|
|
Marc_87
Moderator

|
Ben ik het niet mee eens. Als je skills niet voldoende zijn om zo'n gevaarlijke spot te bevaren moet je slim genoeg zijn om andere niet in gevaar te brengen. Het had ook fout af kunnen lopen met de surfer die er dwars door heen gaat. Ik had het anders moeten verwoorden, maar hij zal zeker goed genoeg kunnen varen anders gaat hij daar het water niet op. Misschien had hij wel gewoon pech met de golf of was hij het aan het opbouwen naar steeds grotere.
|
|
|
|
geloof68

|
Wat moet je met een Edge in de golven???
Open deur Michiel: over de golven heen springen natuurlijk!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik had het anders moeten verwoorden, maar hij zal zeker goed genoeg kunnen varen anders gaat hij daar het water niet op. Misschien had hij wel gewoon pech met de golf of was hij het aan het opbouwen naar steeds grotere.
Nu die logica ff toepassen op een spot met veel stroming, golven, diep water zoals de ZM of Slufter. Daar gaan ze toch ook het water op als ze niet goed kunnen varen? "Opbouwen naar steeds grotere?" Dus een wannabe golfrijder? Op een TT? Really? Met een Edge? Was gewoon een dronken Rus.... Maar we kunnen het topic wel sluiten. Leuk vermaak, heftige beelden en blij toe dat de surfer niet gewond is geraakt door de lijnen. Met die snelhied door SK75 lijnen varen, geen pretje..... en zonde van de Edge natuurlijk.
|
|
|
Marc_87
Moderator

|
Ik had het anders moeten verwoorden, maar hij zal zeker goed genoeg kunnen varen anders gaat hij daar het water niet op. Misschien had hij wel gewoon pech met de golf of was hij het aan het opbouwen naar steeds grotere.
Op een TT, Marc? Really? Met een Edge? Was gewoon een dronken Rus, man. Ja waarom niet, ik snap niet dat er van dit filmpje weer meteen conclusies worden getrokken.
|
|
|
joosie

|
Blijft weer waanzinnig hoe die gasten dit durfen respect 
|
|
|