Bar + lijnen verloren op Schellinkhout +/- 21.00u (29 juli)

DLNL

Geen avatar

Berichten: 2
Juli 30, 2013, 01:39:44
edit2Rapporteer  
Dag allemaal,

Na een lekkere kitesessie was ik zo enthousiast dat ik prompt na het inpakken van mijn kite ben opgestapt. ik heb mijn Bar + lijnen op het gras laten liggen, nog niet opgerold.

Ik ben vanuit amsterdam deze nacht nog teruggereden, maar heb niets terug kunnen vinden helaas :-(
Heeft iemand mijn spullen gezien?

Alvast bedankt!!!!
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #1 Juli 30, 2013, 07:30:23
edit2Rapporteer  
Dag allemaal,

Na een lekkere kitesessie was ik zo enthousiast dat ik prompt na het inpakken van mijn kite ben opgestapt. ik heb mijn Bar + lijnen op het gras laten liggen, nog niet opgerold.

Ik ben vanuit amsterdam deze nacht nog teruggereden, maar heb niets terug kunnen vinden helaas :-(
Heeft iemand mijn spullen gezien?

Alvast bedankt!!!!

Ik heb je bar en lijnen netjes opgerold en voor je meegenomen gisteravond, stuur me even een berichtje en we regelen het Smiley
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #2 Juli 30, 2013, 07:57:50
edit2Rapporteer  
Klasse, zo mag ik het horen ! ThumpsUp
DLNL

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #3 Juli 30, 2013, 09:58:42
edit2Rapporteer  
Oh wat goed!!!!!! Heel erg bedankt! Zal je berichtje sturen maar doe dat vanmiddag achter m'n pc(lukt f niet op telefoon)! Nogmaals thanks!!!!!!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.