De mooiste zomer & weinig wind! Weinig verkocht ? Aanbiedingen in de winter?

EddyC

Geen avatar

Logs: 0 | 4 uur
September 05, 2013, 16:18:22
edit2Rapporteer  
De zomer was en is mooi: warm, zonnig - de mooiste zomer van de laatste 100 jaar (en ook vandaag nog)
Maar haast geen dagen met wind
Dus ook weinig kitesurfen en weinig kites en boards gebruikt of vernield of versleten
Ik vermoed ook weinig kites en boards verkocht.
Dus zou er een overstock kunnen zijn. Welke merken of handelaars ?
Wat gaat er in de aanbieding komen in de winter ? Met flinke kortingen ?
feddomw
Gast
Antwoord #1 September 05, 2013, 16:40:39
edit2Rapporteer  
Als ik sommige prijzen voor 2013 nu al zie en hoor, denk ik dat het al goed bezig is. Dat zie ik ook op marktplaats, sommige gebruikte spullen gaan erg goedkoop weg vind ik, want men kan immers nieuw spul al scherp kopen, dus gaat jong gebruikt goedkoop de deur uit.

Ik zie nu al merken en modellen met 30% geadverteerd worden voor 2013 materiaal. Dat hebben we toch niet eerder gezien?
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 September 05, 2013, 21:14:40
edit2Rapporteer  
Het valt mij ook op. Zeker de Duitse shops gaan al dik laag met overjarig materiaal.
Ook op marktplaats is het eigenlijk al een heel seizoen 2ehands prijzen van 2012 modellen voor echt lage prijzen.

Zou het de crisis zijn?
pewpew

Antwoord #3 September 05, 2013, 21:38:49
edit2Rapporteer  
of mensen die beginnen en weer stoppen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.