Mystic Vulcanic Neoprene Drysuit

Ganzebos

Geen avatar

Berichten: 20
November 13, 2013, 11:28:55
edit2Rapporteer  
Ik twijfel tussen de Mystic Vulcanic Neoprene Drysuit en de Gul Fugitive. Ik kan alleen erg weinig info vinden over de Mystic Drysuit. Heeft iemand hier ervaring mee?

Kan je bijvoorbeeld die rits open doen om te plassen en kan je het pak zelf aan en uit trekken?

Alvast bedankt

Edit: heb hem gevonden op een zeer uitgebreid Duits forum-->

http://forum.oase.com/showthread.php?t=140220&highlight=Mystic

Doei
feddomw
Gast
Antwoord #1 November 13, 2013, 12:49:01
edit2Rapporteer  
Versus verkoopt ze beiden volgnes mij, dan kan je gewoon in de shop live de verschillen zien.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 November 13, 2013, 22:31:30
edit2Rapporteer  
Weliswaar 3 jaar geleden gekocht, Mystic drysuit, maar lekte veelvuldig. Die klacht hoor ik nooit wat Gull betreft.
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #3 November 13, 2013, 22:38:10
edit2Rapporteer  
Dat is 3 jaar geleden Wimt Wink , geef ze eens een kans haha
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #4 November 13, 2013, 22:41:43
edit2Rapporteer  
Je hebt gelijk; haatdragendheid moet een keer ophouden.
Ik wilde eigenlijk de hele Mystic familie, en nazaten, onder de grond stoppen.
Maar dat is ook zoveel graafwerk :-)
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #5 November 13, 2013, 22:51:13
edit2Rapporteer  
iemand van oase heeft ook bij de laatste generatie mystic drysuit zn Arsch niet droog gehouden. (zie topic oaseforum) Nu kan het ook aan de persoon zelf liggen (verkeerde maat bijvoorbeeld ) of een toevallige productiefout. In hetzelfde topic iemand die er wel over te spreken is. Incluis foto's. Maar is wel een verkoper dus voorzichtig dan met interpretaties  Grin
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #6 November 13, 2013, 23:12:04
edit2Rapporteer  
Aangelijnde dubbelklikken maken het waterdicht zijn veel makkelijker. Na verloop van tijd, kunnen de andere mancheten te los worden: breed elastiek eroverheen doen.
Die frontrits gaat bij veel springen irriteren: dikke krant onder je trui doen.
Die frontzip komt niet in de buurt van je hannes, tenzij die erg lang is.
Wimt-methode: kijk in de Wimt-ideeën shop, voor de Wimt-pisbuis, om je tekort te verlengen.

Leed in het forum, dat zelfs de Ionsuits lekken, heb daar in de praktijk niks over gehoord
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #7 November 13, 2013, 23:16:10
edit2Rapporteer  
Ligt eraan hoe en hoe hard je crasht.  Head first kàn er wat water langs je neckseal komen idd.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #8 November 13, 2013, 23:40:09
edit2Rapporteer  
Bij de nek, heb ik van een neopreen pak, de benen afgeknipt, dat deeltje doe ik over de nekmanchet. Werkt super, en is je nek, waar veel warm bloed stroomt, beter geïsoleerd.
Lees veel over met siliconen sprayen.
De enige rubber verouderaar, is Uv,  de zon. Helpt siliconen niet tegen. Zie het aan een 2de hands pak dat ik kocht: rubber dat de zon ziet, is ruw.
Siliconen maakt het later plakken, ivm nieuwe rits of manchetten, moeilijk.
Siliconen: zelfs in tieten niet ok.
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #9 November 14, 2013, 00:15:36
edit2Rapporteer  
Siliconen zijn slecht idd. Behalve in grote tieten uiteraard.  Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.