Ocean Rodeo... die kan je heel makkelijk zelf aandoen door de manier waarop ze de rits hebben gemaakt. Ik heb deze zelf ook en van de week voor het eerst gebruikt. Wat een super pak, kan niet anders zeggen. Duurder dan Gul maar dat zie je er ook zeker vanaf.
Laat dit filmpje je overtuigen, Ik durf te zeggen dat de Soul het beste pak op de markt is, de gul heeft een goede prijs kwaliteit. maar 170 euro is nog te overzien.
Hallo ik kan alleen mijn eigen mening geven in de zoektocht naar een droogpak ben ik ook bij de Gul fugitive Ion Fuse en Ocean rodeo soul uitgekomen.
Ik ben uiteindelijk toch voor de soul gegaan de fuse vind ik een mooi pak maar te baggy voor mij de fugitive was eigenlijk mijn eerste keus maar toch de neopreen seals bij de armen hebben mij toch doen besluiten dit pak niet te nemen als ik kijk in mijn vriendengroep beginnen die wel bij de meeste de neopreen seals uit te lubberen of gaan kapot .
Uiteindelijk toch voor de soul gegaan mede door dit filmpje
De mond op mond reclame over de soul dan kom je bij stormchaser.nl uit het persoonlijke advies van Barry ook bij het passen en het goed bepalen van de maat was een leuke ervaring
Mocht je voor de OR Soul gaan welkom bij de club
« Laatste verandering: December 03, 2013, 20:55:16 door Jer76 »
Succes met je aankoop, ik heb de Soul afgelopen donderdag binnen gekregen en ben er helemaal tevreden mee, heb hem vrijdag meteen getest in 34/41 knopen, downwinder Wijk aan zee - Castricum en weer terug naar Wijk, ben een paar keer goed gespoeld en was helemaal droog. Top pak! Hiervoor een GUL en een ION Fuse gehad maar dit is kwalitatief veel beter. De fuse was ook een prijzig pak, verwacht je veel van maar niet voor mij gemaakt, veel te warm, kwam er natter uit dan dat ik erin ging en hij is na een sessie vrij zwaar omdat hij vocht opneemt en niet ademt. Het aantrekken van de Soul gaat nu lekker makkelijk zonder hulp. Een uitgebreide review volgt snel, eerst donderdag en vrijdag knallen..
Succes met je aankoop, ik heb de Soul afgelopen donderdag binnen gekregen en ben er helemaal tevreden mee, heb hem vrijdag meteen getest in 34/41 knopen, downwinder Wijk aan zee - Castricum en weer terug naar Wijk, ben een paar keer goed gespoeld en was helemaal droog. Top pak! Hiervoor een GUL en een ION Fuse gehad maar dit is kwalitatief veel beter. De fuse was ook een prijzig pak, verwacht je veel van maar niet voor mij gemaakt, veel te warm, kwam er natter uit dan dat ik erin ging en hij is na een sessie vrij zwaar omdat hij vocht opneemt en niet ademt. Het aantrekken van de Soul gaat nu lekker makkelijk zonder hulp. Een uitgebreide review volgt snel, eerst donderdag en vrijdag knallen..
@ robbert welke maat heb je en hoe groot ben je? val zelf zo een beetje tss 2 maten! zou wel graag eerst passen maar geen shops in mijn buurt die ze in stock hebben!
Je moet ze gewoon bij Barry van stormchaser.nl halen. Hij is de importeur van Ocean Rodeo in NL en verkoopt ze ook meteen. Denk ook dat hij wel een mooi prijsje kan maken en je kan gewoon bij hem thuis passen. Hij woont geloof ik in Hoek van Holland.