Heren admins,
Ik ben al mijn kitesessies aan het overpompen
van een excel bestand op mijn harde schijf naar de kitehigh kitesessie log. Nu heb ik de volgende vragen / opmerkingen over het kitesessie log:
1. Graag wil ik nog sessies uit 2008/2009 toevoegen. Echter als ik op "schrijf log" klik en de datum selecteer, dan kan ik niet verder terug als 2010. Is het mogelijk dat 2008 en 2009 heropend worden voor edit?
2. Het zou mooi zijn als je alle sessies kan zien die je met een "gebruikte gear" hebt uitgevoerd. Bijv. als ik alle sessies met een bepaalde kite of board wil zien, dan is dit niet mogelijk.
Ik klik op "mijn logs" en klik een kite of board aan. Dan zie ik de sessies per jaar, maar kan niet doorklikken naar een lijst met alle sessies met deze "gebruikte gear".
3. Aanpassen van je gear is lastig.
Als voorbeeld kwam ik erachter dat ik voor een 20-tal sessies een Flyradical L had geselecteerd terwijl ik de laatste jaren vaar met een Flyradical M. Het zou mooi zijn als je dit met enkele klikken aan kan passen. Nu moet je alle sessies afzonderlijk openen en je gear editen. Dit kost veel tijd!