Snowkiten Superdevoluy ??

gijsv2

Januari 16, 2008, 19:54:31
edit2Rapporteer  
Titel zegt genoeg:

Weet iemand of je bij Superdevoluy (zuidelijke Alpen) een snowkite spot/gebied hebt?

greetz & bedankt  loser
Stanley

Antwoord #1 Januari 16, 2008, 20:03:23
edit2Rapporteer  
Yep boven in bij het snowpark kan je kiten is volgens mij alleen geen officiele spot.
Onderaan bij de langlaufloipe is ook nog een groot veld waar je zou moeten kunnen kiten.

En mocht er onverhoopt geen wind staan dan plenty off-piste mogelijkheden.
Ik heb mij er 3 jaar geleden meer dan vermaakt.
Mauro

Antwoord #2 Januari 17, 2008, 01:29:18
edit2Rapporteer  
Ik ben er vorige week geweest... Niet om te kiten, maar gewoon om te boarden.
Het waaide een aantal dagen wel erg hard dat de pistes gesloten waren.
Heb verder wel 2 prutsers zien kiten, maar echt veel ruimte hadden ze volgens mij niet..

gr
NW

Antwoord #3 Januari 17, 2008, 02:45:16
edit2Rapporteer  
Ik ben er vorige week ook geweest, maar de ruimtes zijn volgens mij vrij beperkt overal. Bovendien waren de pistes een aantal dagen knettertje hard en dan geloof ik niet dat snowkiten een plezier is.

JO'Neill

Antwoord #4 Januari 18, 2008, 00:13:20
edit2Rapporteer  
ik was er ook Grin Grin was geweldig niet mau?! Laaien en nippen met bramen en besjes laatste dag nog even een lekkere verse 30cm meegepakt  Cool Wil echt weer terug!! Sad lijkt idd niet veel om te snowkiten daar...t kan wel maar weinig "leuke" ruimte...
ikku

Logs: 0 | 30 uur
Antwoord #5 Februari 09, 2014, 15:02:57
edit2Rapporteer  
Wij gaan dit jaar weer snowboarden bij Superdévoluy en twijfel of ik me kites meeneem.
Vorig jaar heb ik niet kunen vinden of zien waar er gesnowkite kan worden. Waar zijn precies de snowkite spots? of kan je overal waar sneeuw is je kite oplaten en knallen?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.