Stage / werkplek: BySlis

Slis

Augustus 14, 2014, 12:35:48
edit2Rapporteer  
BySlis zoekt student

Ik ben op zoek naar een student voor het maken van een website met webshop (Magento!).

BySlis is het bedrijf van Chris Immers, in de kitewereld ook wel bekend als Slis.
BySlis distribueert 3 kitemerken: Wainman Hawaii, Liquid Force en Takoon. BySlis onderscheidt zich in de Nederlandse kitesurfmarkt door een direct verkoopmodel: dus niet via winkels, maar rechtstreeks. Eerlijkheid, persoonlijk klantgericht advies op maat en een uitstekende service is hierbij het uitgangspunt!

BySlis is nu op zoek naar een talentvolle student webdesign. Je werkzaamheden zullen het adviseren over, ontwerpen van en maken van een website met webshop in Magento zijn.
Je kan per direct beginnen en je kunt ervoor kiezen om op kantoor (aan huis) in Den Haag (nabij de Zandmotor) te werken of thuis. Vereiste is wel dat de website zo spoedig mogelijk klaar is en dat er zeer nauw contact gehouden wordt, de voorkeur gaat dus uit naar iemand die veel tijd kan steken hierin. Aangezien we vlakbij de Zandmotor zitten geldt ten alle tijde een windclausule ;-)?En er is veel test materiaal!

Vergoeding: tegoedbon van € 1500,00 om te besteden aan materiaal van Wainman Hawaii, Liquid Force of Takoon.

Denk jij dat je degene bent die ik zoek?
Mail me op chris.immers @ gmail.com of bel me als je vragen hebt: 06 51151140.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.