welke kite?

Axel1

Geen avatar

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #25 Augustus 18, 2014, 12:09:00
edit2Rapporteer  
Niet doen idd!   Tongue  zo als  Sayootje zecht. ze heeft een goed punt gemaakt. beter met een makkelijke vlieger te beginnen. zo als bijvoorbeeld mijn convert die ik te koop heb staan. http://link.marktplaats.nl/m835107740 dank je wel daar voor    Sayootje  Kiss maar alle kites die ze noemt zijn perfect voor jou. koop een vergelijkbare en je zult happy zijn met je koop.

Die naish charger die je aanwees sayootje is geen beginnerskite zet de adverteerder erbij?

Daarnaadt heb ik veel interesse in de convert van jay cabrinha maar is die 12m niet wat aan de grote kant? Als j3 nog niet twee kanten op kan varen miet je de hele tijd terug lopen met zon trekpaard aan je lijf..
Sayootje

Logs: 0 | 511 uur
Antwoord #26 Augustus 18, 2014, 12:15:11
edit2Rapporteer  
Niet doen idd!   Tongue  zo als  Sayootje zecht. ze heeft een goed punt gemaakt. beter met een makkelijke vlieger te beginnen. zo als bijvoorbeeld mijn convert die ik te koop heb staan. https://link.marktplaats.nl/m835107740 dank je wel daar voor    Sayootje  Kiss maar alle kites die ze noemt zijn perfect voor jou. koop een vergelijkbare en je zult happy zijn met je koop.

Die naish charger die je aanwees sayootje is geen beginnerskite zet de adverteerder erbij?

Dat heeft de verkoper dan een beetje bij het verkeerde eind. De charger werd door naish als all round beginners kite in de markt gezet volgens mij... net als de ride nu. Kiek maar:

http://www.kitemobile.nl/nl/kites/767/naish-charger-2010

Hij vindt het geen fijne beginners kite, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij zijn lijnen niet op gelijke lengte heeft en de kite waarschijnlijk uit de lucht dendert als de wind maar zo zo is. Dat ligt echter aan de skills van de gebruiker en zorg altijd voor een getunde bar.

PS: laat trouwens deze maar zitten. Volgens mij heeft hij een zelf gefabriceerde bridle er op, zo lijkt het. Dat wordt echt een pain in the $$%% om dat goed af te stellen.
Axel1

Geen avatar

Antwoord #27 Augustus 18, 2014, 12:20:55
edit2Rapporteer  
Ja idd sayootje haha lastig allemaal als iedereen andere info bij hun adv zet :s

Maar what about het aantal m2 van die convert van jay dan
Sayootje

Logs: 0 | 511 uur
Antwoord #28 Augustus 18, 2014, 12:24:29
edit2Rapporteer  
Die van jay... das een goeie kite hoor. Een 12m is helemaal niet te groot voor jou. Alleen houd er rekening dat elke kite een max heeft. Voor jou zal dat rond de 22 knopen liggen in het begin met een 12 of een 11 meter (maar is afhankelijk van je eigen gevoel erbij). Een 12M is voor jou wat een 10M voor iemand van 70 kilo is. Wij zwaar gewichten hebben iets meer nodig Smiley

En als je het straks een beetje kan, dan kan je makkelijk een 9M er bij kopen voor wat meer winddagen
Axel1

Geen avatar

Antwoord #29 Augustus 18, 2014, 12:27:48
edit2Rapporteer  
Ja ik was zowieso niet van plan om al snel bovem de 22 knp te gaan varen .. maar dat is dan duidelijk! Dan heb ik goed nieuws voor hem als hij terug is van vakantie haha suoer bedankt voor de info!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.