Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vergunning voor vliegeren? Wat helpt dat? En wie gaat het bijvoorbeeld al die dagjesmensen en Duitsers vertellen die massaal naar Oostvoorne komen?
Ik wil het gezicht wel zien van een Duitser die al jaren op het Autostrand komt en ineens voor een dichte slagboom staat.
Komt er ook nog een betaalautomaat bij die parkeerplaats? Of komt die halve zachte uit die container nu kaartjes verkopen?
|
|
|
Mick
Gast
|
Ze zijn nu echt van God los ...........
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
dit is echt te gek voor worden > gooien ze het strand dicht woordt je voor de eerste keer genaaid nu moet je als het ff tegen zit ook nog een verguning aanschaffen wordt je voor de 2de keer genaaid ik ga een afspraak maken als ik genaaid wordt wil ik zoenen ook
|
|
|
Houston
Gast
|
als we nou een nieuwe politieke partij oprichten: de kitesurf partij (KSP?), als de sport net zo blijft groeien als nu dan zijn we over 5 jaar de baas van Nederland Dan breken we al die rotzooi af, leggen we overal mega-coole stranden aan (en binnenmeren in het zuiden / oosten), schaffen we geld af zodat alle kitespullen gratis zijn, zetten we overal ventilators neer voor het geval het niet waait en en en ... Eerste deel: Goed plan! Tweede deel: En wie gaan we belasting laten betalen voor die coole plassen (met ventilatoren)? De voormalig leden van Natuurmonumenten? ;D Kentyman For President!!
|
|
|
KiteBoedha
|
Luc= Los wat betreft de BPR .... je hebt het mis, hij is juist dit jaar aangepast en daarin wordt het voortgetroken worden op een plank met behulp van een vlieger gedefineerd! Maar goed dat neemt niet weg dat ze daar niet sporen bij natuurmonumenten.
|
|
|
drifter
|
He maar wat lees ik nou in de KSM over de brouwersdam? Daar gaan ze ook al het strand halveren of zoiets. Dit gaat echt helemaal de verkeerde kant op. De twee drukste spots van Nederland.
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
He maar wat lees ik nou in de KSM over de brouwersdam? Daar gaan ze ook al het strand halveren of zoiets. Dit gaat echt helemaal de verkeerde kant op. De twee drukste spots van Nederland.
Klopt heb contact gehad met de betrokken gemeentes en er komen kitesurfplekken met boeien aangegeven en er mogen slechts 2 scholen lesgeven, die willekeurig zijn uitgezocht en voor een vergunning van 180 euro per jaar. Op mijn vraag of er ook op het water binnen de boeien gevaren moet worden beantwoorde de beleidsmedewerker van Ouddorp gemeente goedereede dit bevestigend, waarbij ik aangaf dat als de wind bijvoorbeeld westelijk is neimand korte rakjes van 100 metr links en rechts gaat varen tussen de boeien, en toen was het stil. Typisch een geval van helemaal geen verstand of kennis maar wel regels maken. Wat een k.t land is het toch ook met al die regelneven. En je kunt er niks aan doen de gemeente is almachtig in dit land.
|
|
|
billy
Gast
|
De duitse bocht is verboden terein in de toekomst. Er komt een ballenlijn -> lekker krap! Volgend jaar wordt echt een rampjaar in zeeland/ Z-holland (met als gevolg allemaal ongelukken en wellicht een compleet verbod).
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
De duitse bocht is verboden terein in de toekomst. Er komt een ballenlijn -> lekker krap! Volgend jaar wordt echt een rampjaar in zeeland/ Z-holland (met als gevolg allemaal ongelukken en wellicht een compleet verbod).
Denk je dat iemand zich daaraan houdt op t water.? Nee, dus dat is regelgeving zonder handhaving en zelfs de noodzaak ontgaat me. Ging goed toch altijd ik denk dat die school er wel eens achter kan zitten Natural High.
|
|
|
billy weer
Gast
|
Ik heb geen woorden meer, ik wordt hier zo doodmoe van en het verziekt mijn humeur - wellicht kan iemand anders hun een mail schrijven gemeentehuis@goedereede.nl
|
|
|
Bjorn (Slufter)
|
Denk je dat iemand zich daaraan houdt op t water.? Nee, dus dat is regelgeving zonder handhaving en zelfs de noodzaak ontgaat me. Idd. Ik wordt hier zo moedeloos van, begin bijna te vergeten hoe vet kite is……. Maar ach f..k-it ik blijf kite hoe dan ook……
|
|
|
Japairman
|
Triest!
But land met al die achtelijke but regels!
Emigreren dan maar?
Waarnaartoe?
Iemand suggesties?
|
|
|
Yannick
|
we kunnen naar, Spanje, Bonaire, Curacao, Frankrijk, . . . .. , . . . ., . . . , . . etc. :
|
|
|
SpaceMan
Gast
|
Tis idd en drama allemaal!
Te belachelijk natuurlijk dat je straks een vergunning of kaartje moet gaan kopen om te kiten! Nu het autoplaya, straks een landelijk verbod?
Volgens mij word het gewoon eens tijd dat kiters, importeurs, surfwinkels, kitescholen en de sportvertegenwoordiging eens de koppen bij elkaar steekt! Dit gaat anders de foute kant op. Iedereen hierboven heeft er belang bij dus waarom moeten alleen de kiters ervoor strijden dan?
Moet gewoon een keer een MEGA evenement gefixed worden!
Of ligt het aan mij?
|
|
|
kentyman
|
de NKV zou hier toch bovenop moeten zitten, straks moet je in de rij staan om te gaan kiten!
verder moet het precieze partijprogramma van de KSP nog uitgewerkt worden maar om te beginnen lijkt 't me een goed idee om alle niet-kitesurfende Nederlanders en niet-kitesurf-geralateerde bedrijven uit de kust-regios weg te halen en te verplaatsen naar andere oorden, bijvoorbeeld in tukkerland / Limburg, Drenthe, Groningen, Vriesland etc. Dan kunnen alle kitesurfers / gerelateerde bv's enzo aan de kust gaan wonen.
Dan hebben we ook nog een leger van robots nodig die zichzelf kunnen repareren / fabriceren en ook fabrieken / bruggen / huizen / wegen / stranden / windmolens & ventilatoren kunnen bouwen (alles aangedreven met waterstofgas / electriciteit verkregen met wind/water/zon krachtcentrales). Die robots laten we dan al 't werk doen zodat wij de hele dag kunnen kitesurfen.
|
|
|
Garmt
|
Dan hebben we ook nog een leger van robots nodig die zichzelf kunnen repareren / fabriceren en ook fabrieken / bruggen / huizen / wegen / stranden / windmolens & ventilatoren kunnen bouwen (alles aangedreven met waterstofgas / electriciteit verkregen met wind/water/zon krachtcentrales). Die robots laten we dan al 't werk doen zodat wij de hele dag kunnen kitesurfen.
Jamaar... heb je I, Robot niet gezien dan? Laten we dan de Drie Wetten even aanpassen tot de Vier Wetten, waarbij de Nulde Wet is "Kitesurfen gaat boven allles, DUS!".
|
|
|
kentyman
|
maar dan willen die robots straks ook kitesurfen...
|
|
|
Japairman
|
maar dan willen die robots straks ook kitesurfen...
Nou niet zo moeilijk doen aankomend president!!!!! Valt toch wel software voor te regelen zodat het voor die robots lijkt alsof ze aan het kiteboarden zijn.
|
|
|